Moon Child skrev 2007-12-04 00:31:01 följande:
wooooooooooouw, det att jag körde med dim i mörker (som är fel) skrev jag först för en liten stund sen.Medans du från första inlägget ikväll attackerade mig för dim + halv.Jag skämtade till. Du gick till attack.ATT JAG inte kan alla möjliga regler är ju skitsamma, finns böter, jag lär väll mig tillslut. Men en utbildad polis borde veta bättre? Om du vill bli skraj på riktigt, så sök lite här på forumet om DÄCK.Folk har inte fattat att man faktiskt ännu FÅR köra med sommardäck nu på vintern.ja fast det är (nu fjärde) tredje december!"FOLK" kollar sällan lufttrycket (och vilket är värre? bli bländad i mörker eller att få en bil mot sig vars däck har sprängts?)Jag har hört TVÅ kvinnor säga "kan inte" när det gällde pumpa däcken(!!!!) och kolla lufttryck.Min brukares bil hade jätte kasst lufttryck. Han har 6 fast anställda som skulle kunna kolla.Finns säkert många kvinnor som inte ens kollar oljan iheller. eller kanske tom glömt hur man gör, för de förlitar sig på mannen?Jag tar faktiskt VÄLDIGT illa vid mig, när någon kritiserar mig, min bil, eller min körning.Jag har lärt mig av den bästa, hur man vårdar bilen rätt, och ökar livslängden på den.FOLK eller ja rättare sagt EN har jämfört mina dimljus med "barn icke fastspända i bilen". Ja, jag blev bölfärdig FAKTISKT! o på toppen på allt, det är nu den fjärde december.. Jag fyller år och min sambo jobbar o fick höra att han "kanske" kommer hem imorgon.Han är btw lastbilschaufför, så jag behöver väll inte påpeka hur jag underlättar för dessa chaufförer i min körning? Däremot ser jag många biatches som ändå ställer sig precis vid stopplinjen fast en lastbil precis försöker köra in på vägen.Tack för mig.
Jag förstår att det känns mycket tungt och jobbigt att bli kritiserad. Att hamna under samma kategori som de som "inte använder bilbälte" måste ju kännas hemskt. Å till råga på allt är det din födelsedag. Usch, din stackare!!! Klart att du ska få köra med dimljusen på precis när du vill. Du kan ju i alla fall pumpa dina egna däck liksom!!!!