uch vad detta är en pina
är nu i v 29 och ju närmre jag kommer denna förbannade förlossningen dest mer panik får jag. känner hur det kryper i hela kroppen o jag vill bara skrika.
jag har fått en igngsättning v 38+0 godkännd och vet att jag ska få bedövningar och så men ändå, vetskapen om att jags ka föda IGEN får mig bara att vilja lägga mig ner o sova o inte alls gå upp till jobbet eller gå upp o göra nått. bara sonen i mitt liv som får mig att orka med detta.
visst min man hjälper o stöttar han me så gott han kan, men tror inte att han riktigt kan sätta sig in i detta hur jag känner. tror jag ingen kan som inte har dessa problemen själv.
vad ska jag göra?
är ju drygt 9 veckor kvar tills lillan ut i världen. och fram tills nu så hatar jag att vara gravid p g a detta. vill aldrig mer vara med om detta igen... fan asså.
har sagt till min BM och hon skickade remiss till KLARA-gruppen eller aurora som de heter på många ndra ställen i sverige... men de har nu gått 5 veckor o ingen tid till mig än, dom har mycket att göra har jag fått som förklaring...
orkar snart inte mer... kan inte detta bara vara över snart....