Har du en "bullfitta"?
jag tycker det är helt jävla stört att det finns ett uttryck för det och att folk faktiskt MÅR DÅLIGT av att ha ett underliv som är precis normalt. VÄrlden är fan sjuk.
jag tycker det är helt jävla stört att det finns ett uttryck för det och att folk faktiskt MÅR DÅLIGT av att ha ett underliv som är precis normalt. VÄrlden är fan sjuk.
Anonym (Uch) Jag gissar att barbie är ditt kvinnoideal...
Med risk för att vara helt ovetandes om viktiga saker!
Men vad är det? Bullfitta alltså
Har aldrige en reflekterat över vadjag har eller inte har!
Jag vet nog inte ens hur en sådan ska se ut?! Ändå borde jag ju sett en.. med tanke på att jag jobbar inom vården tex.. Har iallafall aldrig reagerat över folks utseende nertill. Alla ser olika ut! Så länge man e frisk e det väl underbart?!
mansondust: där är vi igen... varför sätta det ena före det andra?? Varför inte bara konstatera att det finns kvinor som har "bullfittor", det finns kvinnor som inte har det, och alla underliv är värda att knulla! :P
Du kan inte ha mycket att tänka på i livet om du oroar dig för en sån sak!
nej inte alla. Det tillhör nog undantagen att vara så fixerade vid hur underliven ser ut.
fyfan, det här var den sjukaste tråden jag sett på evigheter. Att tjejer kan vara så sjukt konstiga. Jag ska fan byta kön.
aha det förklarar saken. Jag sitter inte och skvallrar om hur folk ser ut heller. Aldrig fattat poängen med det, det känns så otroligt ointressant!
men vaddå skulle du hellre ha en platt fitta?? då skulle jag hellre ha bullfitta, det är väll ändå det som är normalast??
Om man är smal och venusberget står ut så lär det ju knappast vara en bullfitta. Det är väl ändå när det är för mycket fett? Och det har man väl inte som smal?
neddu: Han har antagligen MINDRE än han hade haft om han var smalare. Självklart kan mulliga killar ha stora kukar...
Bullfittor är något som jag personligen tycker om! Sexigt som fan och grymt sköna att både knulla och slicka...