• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:24:02 följande:
    Jag vet att det finns både tjejer och killar som tycker det är snyggt, men jag mår verkligen dåligt över den..Och jag vågar aldrig ge mig in i intimasituationer med killarna jag har träffar pga. att jag skäms över det.Kommer aldrig kunna träffa en man heller pga. detta. :(Anonym (Dude) skrev 2007-11-27 22:18:52 följande:
    Men är det ett sånt stort problem för dig får du ju gå till en plastikkirurg!
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:33:41 följande:
    Det är inte så bara, det kostar säkert en hel del och jag har ju ingen aning om hur resultatet blir.Dessutom ska jag stå framför en plastikkirurg och visa mig naken, vilket jag ALDRIG gjort för någon.Jag ska visa det jag skäms så mycket för, jag kan aldrig tänka mig att göra det...Så, det är inte så bara och göra det.
    Har inte sagt att det är "så bara". Men hur ska du annars få hjälp? För om du nu upplever det så här illa får det konsekvenser i din vardag och då är det dax att söka hjälp. Och jag är rätt säker på att andra inte upplever det lika hemskt som du gör, och plastikkirurgen har nog sett det mesta. Jag tror inte det tillhör de dyraste ingreppen faktiskt?
  • Anonym

herregud, hur kan man bry sig om det? Ett kvinnligt underliv är inte en slät springa, det är bulligt och härligt och allt möjligt.

• Anonym

jag upplever att min bullfitta smått håller på att försvinna när jag kör insida lår på gymet det låter helt ofattbart..
    men jag uppfattar att den blivit mindre

• Anonym

Man kan inte träna bort en sk. bullfitta tjejer. Den finns där oavsett.

• Anonym

Men tror ni bullfitta är ärftligt till viss del? Min mamma har också, och mina syskon liksom. Liksom jag då.

• Anonym

vad trött man blir på inlägg som handlar om att "killar tycker det är sexigt". Jaha, ska vi som INTE har bullfitta börja må dåligt och klaga då? Killar gillar fittor, så enkelt är det.

• Anonym

Jag har oxå de.. och min man älskar mig ändå ;)

• Anonym

Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 11:53:29 följande:

hade aldrig haft tajta byxor på mej om jag hade haft bullfitta, uch vad äckligt jag tycker det ser ut!
    Jasså du. Jag tycker det är väldigt vackert och kvinnligt.
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?