Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Har du en "bullfitta"?

Nja, med mycket fett på. Men bara just där..

Anonym (Nina) skrev 2007-11-27 22:33:26 följande:

Ok. Så du är smal med en bullfitta. Då förstår jag ditt problem. Då är det inte fett där utan benet som man har där som står ut mkt då?
  • Anonym (TS)

Nej, jag vet inte vad det kostar.
    Eller vart man gör en sån eller hur det går till eller hur resultatet blir. Skulle vilja prata med någon som gjort en sån operation isåfall..
    Men att visa mig för någon så, vet inte om jag skulle klara av det. Är fan alldeles tårögd när jag skriver nu.
    Vilket jävla skit!

Anonym skrev 2007-11-27 22:37:30 följande:
    Har inte sagt att det är "så bara". Men hur ska du annars få hjälp? För om du nu upplever det så här illa får det konsekvenser i din vardag och då är det dax att söka hjälp. Och jag är rätt säker på att andra inte upplever det lika hemskt som du gör, och plastikkirurgen har nog sett det mesta. Jag tror inte det tillhör de dyraste ingreppen faktiskt?
  • Anonym (TS)

Jag har hört killar som inte gillar det, som tycker det är äckligt och avtändande. Finns väl killar som gillar det och inte gillar det precis som med allt annat.

Nacka skrev 2007-11-27 22:37:43 följande:
    ärligt talat tjejer, har ni någonsin hört en snubbe kommenterat en bullfitta? har man väl kommit så långt att man ser en fitta så finns det ingen kille som bryr sig om hur den ser ut då vill man bara in.
  • Anonym (TS)

Det är inte så bara. Jag pratar ju nu, och jag är anonym, skulle aldrig gå till en kurator och sätta mig mitt emot någon och berätta hur dåligt jag mår och bla, bla, bla.'

Jag skulle kunna tänka mig att göra en plastikoperation om jag fick mer info om hur det funkar och hur resltatet blir.

essamino skrev 2007-11-27 22:38:05 följande:
    Okej så du vill inte plastikoperation..och du vill inte gå till någon slags kurator för att prata om ditt problem..vad kan vi göra för dig då?? är det inte bättre att prata med någon som kan hjälpa dig...??
  • Anonym (TS)

Vet att det finns sådanna som du, men vart hittar man dom?
    Och hur vet man att killen man träffar inte sticker så fort han uptäcker min hemlighet?

Anonym (bullkåt) skrev 2007-11-27 22:43:11 följande:

Ååh, bita, naffsa, suga, massera bullfittor är det sexigaste som finns!! Personligen tycker jag det är grymt mycket sexigare än någon som bara är helt kal nertill, gärna köttiga blygläppar till mig också, helst både och!
  • Anonym (TS)

Hur vet du det? Polen åker jag inte till iallafall.
    Om det nu blir av med en sån operation blir det i Sverige.

homemade skrev 2007-11-27 22:43:40 följande:
    Fettsug området, max 20.000 åker du till polen 6.000
  • Anonym (TS)

Nej, för jag är en sån människa som inte bryr mig i sånt.

Anonym (japp) skrev 2007-11-27 22:46:25 följande:

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:43:49 följande:
    Det finns killar som gillar stora bröst, det finns killar som gillar små bröst.En del gillar kaffe andra te.Alla är olika.Men om ens partner har problem med hur man är skapt där nere, då är han väl inte så mycket att spara på?Skulle du dumpa någon för att hans penis är böjd åt vänster istället för höger??
  • Anonym (TS)

Då är vi två tjejen.

mmelody skrev 2007-11-27 22:48:17 följande:
    Jag har bullfitta tyvärr HATAR DET !
  • Anonym (TS)

Just vad jag känner.
    Fan, vet inte alls hur jag ska göra.

Anonym (mjuk) skrev 2007-11-27 22:49:41 följande:

Jag har haft problem hela livet med denna mjuka-runda-höga hemska kulle. Jag förstår dig hur det känns när man inte vill gå och visa sig för en doktor. Sen är jag rädd för komplikationerna med. Jag badar inte i badhus, kan inte ha korta tröjor eftersom den syns då.Tyvärr kan jag inget säga som tröstar dig förutom att det finns fler+ att det finns killar som tycker det är fint.Eller som jag fått erfara, det är ju en skön kulle att ha handen på...haahahah
  • Anonym (TS)

Ett kraftigt venusberg.

Pillemin skrev 2007-11-27 22:50:27 följande:
    Öh, vad är en bullfitta? (:
  • Anonym (TS)

Tack alla som skrivit! Nu ska jag sova, men det var skönt och få "prata" ut lite. Tack!

• Anonym (TS)

Nej, det är ju det jag inte vågar. :(
    Fan, mår så jävla dåligt över detta!
    Usch. Vet inte vad jag ska göra..

skriva skrev 2007-11-28 12:13:15 följande:
    Oj, detta var intressant! Och väldigt sorgligt.TS, det är jättetråkigt att du mår dåligt av detta, att skämmas för sitt venusberg måste vara jättejobbigt. Ska man nu inte ens få vara kvinna, utan en slät plastdocka, utan varken hår på kroppen mer än på huvudet, och inte ens ett venusberg? Visst du skrev inget om hår, men jag menar att detta tillhör samma kategori av förtryck i vår frigjorda kultur. Man är ju kvinna. liksom, och bär tecken på detta och det är självklart. Kilalr går inte omkring och oroar sig för sina bullpenisar - där SKA det ju bukta i byxorna och om det inte gör det blir de nojiga.Tänk om alla bara kunde slappna av och se på sig själva som de härliga varelser med stor möjlighet att älska och bli älskade, som vi faktiskt är!Sagt av en som definitivt har en bullfitta (konstaterade det nyss och har levt i 38 år utan att besväras av det), små bröst och dålig hy.TS: Du mår dåligt. Det är inte rättvist. Du behöver tänka om och det kan man inte göra själv om man mår så pass dåligt som du gör. Vågar du söka hjälp?
  • Anonym (TS)

Tack, det värmer det du skrivit. Men detta följer mig varje dag.
    Kan inte ha vilka byxor som helst, ifall det syns.
    Måste dölja det under långa tröjor. Kan inte ha korta fina tröjor. Sen har jag inte badat på jag vet inte hur många år, vågar inte åka med utomlands eftersom jag inte kan visa mig i bikini. Vågar inte vara intim med någon man heller, fan! Mår så dåligt över detta. Jag vet att många av er tycker jag är löjlig, men det skiter jag i, för jag mår jätte dåligt av detta!

Loyden skrev 2007-11-28 12:23:13 följande:
    Måste bara säga att jag råkade skriva lite fel. Eller kan nog läsas fel! Skrev: Det är ju något som gör dig UNIK, har något som ingen annan har.Menar alltså inte att du är ensam om detta. Utan att vi ser olika ut på hela kroppen! Inga tjejer har ju exakt likadan "bullfitta". Utan vi ser alla olika ut.Du är vacker precis som du är NU !
  • Anonym (TS)

Haha, är det sant? Kanske får ta och flytta dit då.

Anonym (jamaican) skrev 2007-11-29 10:23:15 följande:

Girl, my advise is to leave the cold of sweden and go to JAMAICA.. alla tycker om bullfitta där(men så klart). Alla tjej vill ha det så att man kan ser deras "buff".....Du behover inte vara vacker i ansikt så länge du har en bullfitta kommer su att träffar en prins hihihiFinns nån byxa model på Jamaica som heter "pussyprinter" bara för tjej med bullfitta..... hoppas att du skrattar lite men det e sant så gal model pon dem ina u pussyprinter.murda
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?