Har du en "bullfitta"?
Nja, med mycket fett på. Men bara just där..
Anonym (Nina) skrev 2007-11-27 22:33:26 följande:
Nja, med mycket fett på. Men bara just där..
Anonym (Nina) skrev 2007-11-27 22:33:26 följande:
Nej, jag vet inte vad det kostar.
Eller vart man gör en sån eller hur det går till eller hur resultatet blir. Skulle vilja prata med någon som gjort en sån operation isåfall..
Men att visa mig för någon så, vet inte om jag skulle klara av det. Är fan alldeles tårögd när jag skriver nu.
Vilket jävla skit!
Jag har hört killar som inte gillar det, som tycker det är äckligt och avtändande. Finns väl killar som gillar det och inte gillar det precis som med allt annat.
Det är inte så bara. Jag pratar ju nu, och jag är anonym, skulle aldrig gå till en kurator och sätta mig mitt emot någon och berätta hur dåligt jag mår och bla, bla, bla.'
Jag skulle kunna tänka mig att göra en plastikoperation om jag fick mer info om hur det funkar och hur resltatet blir.
Vet att det finns sådanna som du, men vart hittar man dom?
Och hur vet man att killen man träffar inte sticker så fort han uptäcker min hemlighet?
Anonym (bullkåt) skrev 2007-11-27 22:43:11 följande:
Hur vet du det? Polen åker jag inte till iallafall.
Om det nu blir av med en sån operation blir det i Sverige.
Nej, för jag är en sån människa som inte bryr mig i sånt.
Anonym (japp) skrev 2007-11-27 22:46:25 följande:
Då är vi två tjejen.
Just vad jag känner.
Fan, vet inte alls hur jag ska göra.
Anonym (mjuk) skrev 2007-11-27 22:49:41 följande:
Ett kraftigt venusberg.
Tack alla som skrivit! Nu ska jag sova, men det var skönt och få "prata" ut lite. Tack!
Nej, det är ju det jag inte vågar. :(
Fan, mår så jävla dåligt över detta!
Usch. Vet inte vad jag ska göra..
Tack, det värmer det du skrivit. Men detta följer mig varje dag.
Kan inte ha vilka byxor som helst, ifall det syns.
Måste dölja det under långa tröjor. Kan inte ha korta fina tröjor. Sen har jag inte badat på jag vet inte hur många år, vågar inte åka med utomlands eftersom jag inte kan visa mig i bikini. Vågar inte vara intim med någon man heller, fan! Mår så dåligt över detta. Jag vet att många av er tycker jag är löjlig, men det skiter jag i, för jag mår jätte dåligt av detta!
Haha, är det sant? Kanske får ta och flytta dit då.
Anonym (jamaican) skrev 2007-11-29 10:23:15 följande: