• JooCee

Har du en "bullfitta"?

Vad är en bullfitta? Är det när venusberget står ut lixom? så att det syns när man tex har en tight klänning?

• JooCee

Trodde det var något man hade om man var riktigt smal bara?

Och vadå, anser ts att det är ett problem hon så får man väl ta henne på allvar.

Ts, har någon sagt något till så fått dig att känna så här?

• JooCee
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:17:11 följande:
    Nej, men jag skäms över att det syns så mycket.Har man tighta byxor så syns det liksom att det är en liten bulle där och jag hatar det.Jag vill inte att min kropp ska se ut så.Jag har inte badat på säkert 14år pga. att jag skäms över det och det syns ännu mer när jag har bikini. :( Saknar så och kunna bada.. Kan inte ens åka utomlands, då undrar dom varför jag inte badar? Ja, vad ska man säga?Jag mår verkligen jätte dåligt över detta. Det har gjort att jag inte har vågat träffa några killar heller.Så just nu har jag ju fan inget liv alls! Och jag önskar bara den kunde bli mindre.
    Det låter jätte hemskt! Det är ju supervanligt med "bullfitta", vilket är ett fruktansvärt ord..! Alla ser ju så olika ut, en del har blygläppar ner till knäna, en del har inga alls, andra har ett venusberg som står ut och andras går nästan inåt.. Om du väl vågar dig till stranden så ska du få se.. Och vet du, folk är så upptagna med sina egna "brister" att dom bara ser det som är postivit på andra.. "sånna bröst skulle jag vilja ha.." osv..
  • JooCee
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:27:35 följande:
    Kommer aldrig gå på en strand i en av dom där snygga bikinisarna, kommer aldrig känna mig attraktiv eller sexig framför någon alls. :( Allt pga. den där jävla bullen!Jag får fullt med kommentarer av killar att jag har vackra ögon, fint hår och en sexig rumpa. Sen har jag VÄLDIGT stora bröst och jag är en jätte snäll tjej som säkert skulle kunna ha haft ett lyckligt förhållande nu om det inte var för bullen... :,(
    Om det begränsar sig så pass mkt skulle jag föreslå att du gick och pratade med någon, kan vara skönt att ventilera och bolla tankar o känslor om sånt här. Hur gammal är du? En kurator på din ort kanske kan hjälpa dig komma till rätta med din ångest?
  • JooCee
    Eisa skrev 2007-11-27 22:37:22 följande:
    img.aftonbladet.se/noje/0602/18/NOJE-18s34ben...Enligt folk på Flashback har Linda Bengtzing en bullfitta på denna bild. Que? Vad tror de att man har för fitta då? En som inte syns alls? Herregud det heter venusBERG för att det står ut!
    ja, det där var ju faktiskt helt sjukt! så där ser väl varenda människa ut.. ursäkta mig att jag har ett ben under huden lixom
  • JooCee
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:43:49 följande:
    Jag har hört killar som inte gillar det, som tycker det är äckligt och avtändande. Finns väl killar som gillar det och inte gillar det precis som med allt annat.
    Jag slår vad om att du föredrar en viss typ av snoppar oxå, störra/mindre, vridna/raka osv.. Men inte fan är det avgörande i ditt val av partner, dom älskar man som dom är..
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?