Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:17:11 följande:
Nej, men jag skäms över att det syns så mycket.Har man tighta byxor så syns det liksom att det är en liten bulle där och jag hatar det.Jag vill inte att min kropp ska se ut så.Jag har inte badat på säkert 14år pga. att jag skäms över det och det syns ännu mer när jag har bikini. :( Saknar så och kunna bada.. Kan inte ens åka utomlands, då undrar dom varför jag inte badar? Ja, vad ska man säga?Jag mår verkligen jätte dåligt över detta. Det har gjort att jag inte har vågat träffa några killar heller.Så just nu har jag ju fan inget liv alls! Och jag önskar bara den kunde bli mindre.
Det låter jätte hemskt! Det är ju supervanligt med "bullfitta", vilket är ett fruktansvärt ord..! Alla ser ju så olika ut, en del har blygläppar ner till knäna, en del har inga alls, andra har ett venusberg som står ut och andras går nästan inåt.. Om du väl vågar dig till stranden så ska du få se.. Och vet du, folk är så upptagna med sina egna "brister" att dom bara ser det som är postivit på andra.. "sånna bröst skulle jag vilja ha.." osv..