Inlägg från: Anonym (haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (haha)

    Hur stor penis har era men vid stånd?

    men å hallå!! hur orkar man diskutera en sån sak om era killars snoppar e så jävla bra varför då diskutera när ni kan använda er av dom. eller e det så roligt att påpeka att just din kille har stor kuk. å det har faktiskt inte den största betydelsen när det gäller sex, tycker det luktar fjortis.

  • Anonym (haha)

    Suget, har du varit med många upphetsade killar?

    Faktum: Jag har haft sex med ungefär fyrtio killar.
    Faktum: Ungefär 25 procent av dem har haft penis i storleken 20-30 cm (det motsvarar faktiskt siffrorna i många undersökningar), ungefär 10 procent 23 cm och över.
    Faktum: De kunde inte bottna i mig, nej. Jävligt trist. Men fortfarande ett faktum.

  • Anonym (haha)

    Akademikern: Nej, självklart inte. Jag uppskattar, i några fall (de största) har jag frågat för att jag har reagerat när de halat fram donken. Kanske överskattar, men nej, det tror jag inte. Sambon har till exempel större än vad jag trodde (ca 17 cm - han mätte). Han kan bottna i mig, så killarna som inte har kunnat göra det borde rimligtvis vara större. Det är betydligt färre som har varit riktigt små, faktiskt - men en kille jag var med var utan tvekan storlek hopskrumpad daggmask. Kan tillägga att tre av mina ex har varit över 2 meter långa, två över 1.90 (även om värstingen satt på en man som var ungefär 1.80), det kanske sprider lite ljus över saken?

  • Anonym (haha)

    En sak jag funderar lite över är dock hur tvärsäkert en del uttalar sig om sina mäns penisar. Det kan ju variera, precis som slidans storlek varierar! Beroende på dagsform, hur upphetsad man är med mera. I alla fall i omkrets brukar då i alla fall jag kunna känna och uppleva en rätt tydlig skillnad om min samvo är ordentligt upphetsad eller bara lite småkåt.

  • Anonym (haha)

    Bimsan: Ja, jag läste slarvigt och tolkade fel (att 25% inte alla befinner sig över 22 cm utan faktiskt kan vara under också, det tänkte jag inte på). Men jag har väl haft "turen" att träffa väldigt välutrustade män? Men jag varken ljuger eller mäter som en kratta - jag har väl helt enkelt haft "turen" att råka på väldigt välutrustade män.

  • Anonym (haha)

    Varför är det så provokativt att säga att man har varit med flera killar som har större kuk än genomsnittet, undrar jag? Jantelag? Får man inte ha penis större än 18 cm? Varför tar ni för givet att man överdriver? Min hand är 16 cm från handlov till långfingertopp, borde då inte en penis över en och en halv gång min storlek (enkel matematik) vara över 24 cm lång? Kan det inte vara så att de som svarar i sådana här trådar är stolta över sina mäns penisstorlek, och därför blir resultatet statistiskt missvisande?

    *suck*

  • Anonym (haha)

    He he: Alla är vi olika. Vissa av oss tycker faktiskt att det spelar någon roll.

  • Anonym (haha)

    Hehe: Jag skulle nog inte bli långvarig med en kille som hade liten penis, eller på annat sätt inte kunde tillfredsställa mig sexuellt, nej.

  • Anonym (haha)

    Anonym (man): Tja, som sagt, min sambo har en penis som är 17 cm lång, han kan bottna i mig. Och jag har varit med fyra killar som inte kunde göra det. Jag kan bekräfta dina misstankar om att jag inte har varit med någon 30-centimetersdonge, men nog har jag varit med killar över 22.

  • Anonym (haha)

    Twisted Angel skrev 2007-12-06 12:46:08 följande:


    Är du bottenlös då eller?
    Du behöver inte göra dig löjlig. Bottna är detsamma som nå botten, botten är penisroten i det här sammanhanget. Behöver det verkligen förklaras?
  • Anonym (haha)

    Anonym (man) skrev 2007-12-06 14:00:12 följande:


    Anonym (haha) skrev 2007-12-06 12:35:07 följande:Fast nu var det ju du själv som skrev om 30 cm i inlägg #116.
    Mja, jag skrev 20-30, alltså i spannet mellan 20 och 30 cm. Jag kan formulera om om du vill. 20-25 cm, duger det?
  • Anonym (haha)

    Blir slidan djupare för att man har varit med en kille en längre tid? Eh. Det tvivlar jag på. Däremot ändrar den formen när man blir upphetsad. Varför hände inte det med de större killarna då? Och du, har inte någon av dina flickvänner FRÅGAT dig om hur stor du är? Om du läst mina inlägg ser du att jag har frågat vid ett par tillfällen när jag reagerat.Nåväl, lycka till med den här tråden. Jag tycker att det är jävligt patetiskt att gå omkring och kalla andra patetiska, och det är ingenting jag har tänkt ta.

  • Anonym (haha)

    Anonym (Suget) skrev 2007-12-06 18:38:33 följande:


    Anonym (haha) skrev 2007-12-06 18:31:24 följande:Du behöver inte ta ngn ting, däremot är KILLAR VÄÄÄÄLDIGT BRA på att överdriva.Jag trodde du visste det???? Konstigt????
    Det kanske är därför tjejer är så dåliga på ögonmått då...?
Svar på tråden Hur stor penis har era men vid stånd?