• Bebis igen

Nu är det tredje gången vi får MF!!

Sitte här alldeles tom för tredje gången inom ett år......

Vad är det för fel...jag hinner kanppt bli gravid förrän det kommer ut igen. 3 tidiga MF sen december förra året.

Orkar man genomgå en uutredning....

Får jag en s en sån, jag har 2 barn sen ett tidigare förhållande. Min nuvarande barn har dock inga barn....

Känner mig arg, ledsen o jäkligt trött på min kropp som inte vill...

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Nu är det tredje gången vi får MF!!
  • Bebis igen

Ville bara tillägga att det inte flytit på när det gäller graviditer i mitt liv....kanske inte borde skaffa fler....

Har haft :

MF
    Utomkvedhavandeskap x2
    2 graviditeter, med hyperemesis, extrem illamående, inlagd på sjukhus, 2 vackra barn
    MF x 3

Är det nån som försöker säga att jag inte ska fortsätta?!

bLIR SÅ TRÖTT......

• Esa

Jag tycker verkligen du ska göra en missfallsutredning om du gärna vill ha fler barn. Om du inte gör det så kanske du ångrar dig i framtiden... Jag har gjort utredning men ej missfallsutredning och visst, det är många blodprover men det är värt att ändå få veta... Lycka till!!!

• StoraD

nämen bebis igen!!! vad är det jag läser?! du ska inte vara i detta forum, ååh så ledsen jag blir nu

Jag har själv fått 3 mf och fått en remiss till mf-utredning på RMC i Malmö. Jag tycker du ska vila lite och sen prata med kk och se hur de gör, i Malmö så gör de alltid en utredning efter 3 mf.

stooor kram på dig vännen!

• myHappiness

Hej!

Även jag har nyligen fått mitt tredje missfall för i år! Oc jag har två barn från ett tidigare förhållande.
    Det är så himla frustrerande att först vänta på ett plus, för att sedan vänta och se hur länge man lyckas vara gravid. Har tid i december för utredning och hoppas då få reda på vad som är fel.

Så Bebis igen, skickar en kram för jag vet hur det känns...

• myHappiness

Hej!

Även jag har nyligen fått mitt tredje missfall för i år! Oc jag har två barn från ett tidigare förhållande.
    Det är så himla frustrerande att först vänta på ett plus, för att sedan vänta och se hur länge man lyckas vara gravid. Har tid i december för utredning och hoppas då få reda på vad som är fel.

Så Bebis igen, skickar en kram för jag vet hur det känns...

• Bebis igen

Tack alla....

....nu börjar vi sakta att återhämta oss. Efter jul /nyår så tar vi tag i det.... då hoppas vi på hjälp o att få bli gravida 2008.

Kramar

• Magggie

Ja försök att få komma på en utredning,jag hade 4 missfall bakom mej,dom började en utredning direkt,och de kom fram att jag producerade för lite sköldkörtelhormon,och de är därför dom tror att jag ej får behålla,är nu insatt på levaxin 1 ggr per dag,så de e bara att hoppas,men jag förstår att de är jobbigt...lycka till

Svar på tråden Nu är det tredje gången vi får MF!!