Maj mammor i Nyköping med omnejd del 4
Vi i Nyköping puttrar vidare
Lägger även in en länk till recepttråden här
www.familjeliv.se/Forum-5-72/m25072681.html
Vi i Nyköping puttrar vidare
Lägger även in en länk till recepttråden här
www.familjeliv.se/Forum-5-72/m25072681.html
Förresten, glömde ju - tack för jättemysig Lucia-fika idag, och glömde säga att lussekatterna var jättegoda r78ks
Hej på er!
Jag är tyvärr uppbokad imorrn på eftermiddagen så kan inte följa med men nästa vecka är vi på! Vi måste kanske tyvärr reservera vissa dagar åt julklappshandling men vi får se va jag hinner med i helgen! Vi hörs av!!
Kram till er alla!
gärna lunch, hade glömt bort i hastigheten att vi ska till BVC 1330. och före det hade jag tänkt gå till fotografen. men det går rätt fort. Lucnh låter onekligen lockande.
Nu är det vår tur...
Johan ligger kräksjuk o jag bara väntar på att jag ska bli dålig....
hmmm och jag hade glömt att jag lovat J att komma till hans jobb så det blir nog lite tajt idag tyvärr...
Vi ska på julbord med jobbet idag, vid lunch... typiskt. Annars hade det varit superkul att träffa er, det var länge sedan sist!
På måndag har inte jag någon bil... men vi kanske får plats i någon annans? Och det finns ju kollektivtrafik!
Åh fy, stackars Johan! Hoppas ni klarar er!
Och hoppas H har frisknat till, Zuzanna!
hejsan tjejer!
Ja, Henrik är frisk, han spydde inget igår, men han ska väl hålla sig inomhus idag iaf.
Jag har skaffat fullmakt till banken så jag får köpa huset själv!
Konstigt , klockan är halv 9, o Lucas sover fortvarande! Men han bökade mycket i natt, så hn är väl trött!
Nilka: nej men vad tråkigt!!! Uchc..hoppas att han kryar på sig snart, om det är nån tröst, så går det snart över! Dom på VC sa att man ska dricka ProViva blåbarssoppa, för att den har nån god bakterie i som hjälper.
Nu måste jag till banken!!
Ja det är ju så att vi alla har mycket att göra och svårt att tajma in oss samtidigt. På måndag jobbar jag.
på måndag kan jag tyvärr inte för gossens kattvakt kommer hit och hälsar på
men jag kommer gärna till zuzanna på torsdag och ni är välkomna hit på fotografering på tisdag. ska vi ta kl 11 eller klockan 14? oss spelar det ingen roll
Gärna 14 för oss på tisdag... men vi är flexibla!
Zuzanna: Som den supermorsa man är så har jag nu varit o inhandlat blåbärssoppa 2 sorter, youghurt o coca-cola.
Nu har även lillan blivit dålig i magen o super gnällig ås hon har nog en släng av den elaka bakterien som hennes far (o kanske även hennes mor, hopps inte...) drabbats av
Men... thats life, shit happens!