• Blondinen

Någon mer ung mamma som har 2barn

jag är 19år och har två flickor. en som är tre och en som är fem månader. någon mer ung som har två barn?

• Svar på tråden Någon mer ung mamma som har 2barn
  • LisaDelaney

är 24 med två ungar, en tjej på 6,5 och en kille på 3,5 år.

• pluttis83

hejsan
    jag är 24år och ha 2pojkar på 2år och den andra blir snart 4veckor

• MachliN

jag e 22 år och har 2 barn... dotter född -05 och son född -07. gravid igen o BF september -08

• mmiiaa85

Hej!
    är 22 år och har två små buspojkar som är 4½ år och en som är 6 månader!

• shosho 84

jag är 23 och har tre pojkar en som är 7år en som är 4 år och en som är 2 år

• InteVetJag

jag är 19 och har en på 17 månader och en till kommer imars!

• Shirley

Jag är 25 och har 5 barn.. kanske inte e såå ung nu men jag var 18 då jag väntade första ;)

Sophie, mamma till 5 tättisar
  • trolllbus

hej. jag e 22 o har en på 5år o en på 6mån

• Mickela

jag är 22 o har en dotter på 4 år o en son på 10 månader

• eeeeemelie

Hittade denna tråden för jag är som ni, ung med en dotter på 1 år och 8 månader. Jag studerar och är klar antingen i höst eller om jag väljer att plugga ett år till. Sökt skola. Vilket betyder att jag kommer inte få mer än 180 kronor om dagen vilket känns sådär. Sambon jobbar 60 % och får ut ca 10 000 vi kommer tillsammans få 16 000 och kanske ev något i bostadsbidrag. Inga lån, ingenting.

Hur får ni ihop de ekonomiskt ? vill ju inte plugga, jobba och sen skaffa fler. Vill ha glest mellan barnen.  

• eeeeemelie
    eeeeemelie skrev 2012-06-07 12:00:29 följande:
    Hittade denna tråden för jag är som ni, ung med en dotter på 1 år och 8 månader. Jag studerar och är klar antingen i höst eller om jag väljer att plugga ett år till. Sökt skola. Vilket betyder att jag kommer inte få mer än 180 kronor om dagen vilket känns sådär. Sambon jobbar 60 % och får ut ca 10 000 vi kommer tillsammans få 16 000 och kanske ev något i bostadsbidrag. Inga lån, ingenting.

Hur får ni ihop de ekonomiskt ? vill ju inte plugga, jobba och sen skaffa fler. Vill ha glest mellan barnen.  

fick inte fram att vi vill ha en liten till.
  • avocadoo
    eeeeemelie skrev 2012-06-07 12:00:29 följande:

Men om ni vill ha glest mellan barnen så kan ni väl vänta ett par år till? Om två år så är ju du klar och har arbetat upp SGI:n :) 

Det låter väligt lite att få ut 10.000 totalt och lyckas försörja 2 barn. Jag skulle vänta om jag var i er sits. 
  • eeeeemelie
    avocadoo skrev 2012-06-07 16:31:54 följande:
    Men om ni vill ha glest mellan barnen så kan ni väl vänta ett par år till? Om två år så är ju du klar och har arbetat upp SGI:n :) 

Det låter väligt lite att få ut 10.000 totalt och lyckas försörja 2 barn. Jag skulle vänta om jag var i er sits. 

De ska vara inte glest mellan barnen. Vi kommer få ut allt som allt 17 000 för att försörja familjen. Inte 10 000. De är vad sambon får ut, lite +. Läser på distans så är alltid hemma =) m
  • eeeeemelie
    avocadoo skrev 2012-06-07 16:31:54 följande:

De ska vara inte glest mellan barnen. Vi kommer få ut allt som allt 17 000 för att försörja familjen. Inte 10 000. De är vad sambon får ut, lite +. Läser på distans så är alltid hemma =) m
    eeeeemelie skrev 2012-06-07 22:24:09 följande:

Hann klicka iväg, jag är alltid hemma. Men mådde så dåligt förra graviditeten så hade vatt skönt och ha den när jag bara går hemma, ändå. Och sen gå direkt in på mammaledigheten =)
Svar på tråden Någon mer ung mamma som har 2barn