Miss Congeniality skrev 2007-11-12 14:52:50 följande:
Fördomar! vad är det som inte stämmer!O tror du att du är den ända som vet ngt om detta? du snackar om att jag hoppar på dig, right back at you.Du har i flera inlägg ifrågasatt min intelligens bara för att jag inte tycker som du o då skall du få fakta om du så gärna vill.1. Ett så har jag all rätt att komma med en åsikt baserad på vad jag känner ang omskärelse/könsstympning.2. Även om min kunskap nu inte är baserad på tro/religion som jag anser vara roten till accepterad könsstympnign på pojkar så har även jag läst artiklar men främst tittat på dokumentärer på tv som alla andra.Men det accepteras väll inte som kunskap utan man måste väll som du var uppvuxen i en miljö o lev med detta för att veta ett skit.Vilka argument är det jag behöver styrka tycker du.Titta gärna på Bullshit (programmet) som visades för ngr veckor sedan på tv6 när det kommer i repris, där får du ett program som tar upp alla nackdelar (och båda sidorna) med könsstympning på pojkar.Där läkare och forskare hävdar motsatsen till det du säger.
jag fattar inte vad du syftar på och det ÄR tydligt att du saknar kunskap i ämnet.
jag tror att jag har sagt till dig tidigare att jag inte litar på fakta som kommer ur ett hopklippt komikerprogram som kallas "Bullshit". Jag går efter riktig forskning och trovärdig fakta där riktiga läkare kommit fram till slutsatserna.
Min åsikt är inte baserad på min religion/tro utan på medicinsk fakta.