saltvatten spray´till håret??
Nej det är inte samma, men du kanske kan få ett strävare hår iaf!
Nej det är inte samma, men du kanske kan få ett strävare hår iaf!
Jag har bara köpt mitt hos frissan, vet inte om Kicks kanske kan ha det!?
139 kr betalade jag för mitt och det var en genomskinlig flaska med nån text på och själva saltvattnet var turkost. Nu har jag ett annat märke som är rött och jag kommer inte ihåg vad det kostade.
Saltvattnet gör att du får volym och håret blir lite strävare, bra när man har glattigt hår.
Nu använder jag ett som är av märket Davines och heter N2 (mat moulding gesso)
Det står på burken att man ska ha det i torrt hår vilket man kan ha, men för att få den effekten jag vill ha, "kärvare" hår, så använder jag det i blött enligt frissans råd.
Innan använde jag bara saltvattenspray och sedan så hade jag i Sebastians lera, som är i en brun burk.
Man får inte ha i för mkt i håret utan man ska ha en liten klick mellan fingrarna och sen ha i hårbotten och gno in det.
Jag använder även Sebastian idag när jag vill göra lite extra med håret, men det har jag i när det är torrt och då kan man ju forma lite mer.
Jepp, man ska bara ha det i hårbotten
Saltvattnet ger dig ju en "kärvare" känsla så jag hade nog haft det när jag fönar håret och en lera när jag sen ska forma håret. Det ger dig ju möjlighet att "fluffa" håret.
Vissst kan mitt hår också lägga sig under dagen, men om jag då tar fingertopparna i hårbotten och rör om, så kommer volymen tillbaka.
Underbart Waersta