• Rolla

Hur stor risk för tre missfall i följd?

jag har 2 mf o gravid nu... o precis som alla andra rädd för tredje mf. Att man säger det e såå ovanligt... med 3 mf...man hör ju såå många som har fått 3 mf eller meer! Den % satsen som jag har hört är 1-3% att man får 3mf på raken. Det är bara vänta o se..men jag hoppas verkligen att vi alla slipper!

• Rolla

finns oxå trombyl.. men man måste få recept. Anna vänta o se vad din utredning vissar. Skulle det inte vissa något så kan du oxå själv be din läkare att skriva ut en av dessa 2. Jag sa till min att jag ville ha trombyl, eftersom jag hörde så mycket om den.
    Han sa att den hjälper vissa personer som har blodpropar...men eftersom jag inte haft 3 mf än o ingen utredning så vet man inte om jag behöver dem eller inte. Han sa till mig att jag kunde ta dem om jag ville... om det skulle kännas bättre... men jag bestämde mig för att inte ta d. skulle det bli mf så blir det utredning.

• Rolla

jag e på min tredje graviditet o hoppas att vi slipper en tredje gång.. .har hört att chanserna är väldigt låga... men visst man vet aldrig. Jag hoppas du slipper en tredje. Lycka till

Svar på tråden Hur stor risk för tre missfall i följd?