Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
*Håller tummarna för Marfa*
*Håller tummarna för Marfa*
Skrutt - Grattis!!! Var det den du pratade om på mässan? När är det inflyttning?
Alla ni som är MSN experter... Visst ska man under "Snabbmeddelandeadress" skriva in den adressen som MSN är kopplad till? Gör det men får bara upp meddelande om att den inte är giltig... Inte någons!
Tänk - Nu kanske Marfa är mamma igen
Elisabeth - Skönt att komma hem lite mellan allt som varit och nya jobbet!
Haha, har en kompis som kan låna lastbil från Scania... Kanske är lagom stor för oss?
Grattis till killen Marfa
Värkarna börjar räknas från första etablerade värken har jag förstått det som (det är vad som står i journalen min).
Nä, förlossningen var det värsta jag nånsin gjort (och häftigaste nu låååångt efter). Hade sjukt ont, ffa av trycket nedåt vilket inte EDA tog bort alls. Sedan var det mycket också att M inte kom ned ordentligt OCH hans hjärtljud föll flera gånger (Försvann helt två gånger) så det var lite halvkris. Han var för långt upp för dragkrok så det var lite i valet och kvalet hur de skulle göra. Men det fortsatte, sedan fattade jag aldrig när jag skulle börja krysta för som jag upplevde det så sade de i ena sekunden att jag skulle hålla emot sedan kommer jag ihåg någon som sade "Men du måste krysta...". Blev lite förvirrad och fortsatte att hålla emot (Var helt borta så det kanske var ett tag emellan men jag upplevde det som order och motorder hela tiden). Från första "etablerade" värken så tog förlossningen 36 timmar (från första vanliga värken 50 timmar). Så man var lite trött när han kom efter att inte ha fått sova en blund på ja... två och ett halvt dygn
Marfa - Vad roligt att höra från er! Skönt att det gick bra... Tror det är lite genetiskt med killarna att de blir lite förvirrade när man säger att "nu är det nog på G" Grattis till sonen!
Melvin har inte alls fattat det här med bebbe i magen. Det syns ju inte sååå mycket än så det kanske itne är så konstigt. Men när Anders klappar mig på magen eller pussar så kommer Melvin och drar upp sin tröja så ska man klappa och pussa på hans mage också
Appropå mammighet. När ni skrivit om att de blivit mammiga så har jag inte känt igen mig så mycket... Till i måndags! NU förstår jag vad ni pratar om Shit bananas. Han blir helt hysterisk ibland när jag ska gå på morgonen. Blivit en riktig bärfis igen, från att ha kunnat leka själv rätt bra tidigare. En morgon puttade han ut Anders genom dörren och vinkade hejdå . Fast stor del är nog också att M är halvsjuk, då har han alltid blivit mer mammig.