Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
jag trodde ju junior skulle bli tidig. ville dessutom bli igångsatt om junior inte kom på bf och hade faktiskt tid för samtal om det dagen efter bf, eftersom jag mådde så otroligt dåligt de sista veckorna pga foglossningen som gjorde så helvetiskt ont att jag verkligen inte kunde sova. sov max två timmar i sträck och då väldigt dåligt, klart han inte kom då, varken jag eller kroppen var i form för en förlossning. fick en sovdos av förlossningsavd när jag ringde och grät för att jag var så slut, och efter att ha fått sova ordentligt en enda natt satte det igång av sej självt! så det är nog olika vad som funkar på olika personer. jag är fortfarande övertygad om att han kommit tidigare ifall jag hade fått vila ut ordentligt nån gång.
nästa graviditet tänker jag göra klart från början att det är bf som gäller och kommer inte bebisen av sej själv tänker jag kräva igångsättning. här får man annars gå över TRE VECKOR!! det funkar inte med mej alls. jag kommer att hamna i rullstol och bli galen.