• Besera

Solskens historia:)

Jag är en tjej på 26 års som inom loppet av 2 år fått 3 missfall, varav en druvbörd. Vi genomgick missfalls utredning där det inte visade något fel.
    På grund av druvbörden fick jag vänta ett halv år innan jag blev gravid igen o blev det direkt.
    Nu sitter jag här med en tre veckor gammal bebis:)så det blev en liten knodd till slut efter tre missfall. Ville bara berätta för er som tycker det känns hopplöst efter många missfall(det behöver inte vara det)

Önskar er alla lycka till. Jag vet vilket helvete o frustation ni går igenom.

♥Denver♥
  • Svar på tråden Solskens historia:)
  • Silverkatten06

Grattis!

Vad är en druvbörd?

• Besera

druvbörd är när det fostret återbildas o blir som druvliknande klasar i stället för foster. Grav hormoner sitter kvar i kroppen upp i ett halvår. Det är en slags tumör.. men i mitt fall var det godartad...

♥Denver♥
  • Caramello Koala

Åh grattis! Återhämtar mig just från ett missfall. Förhoppningsvis mitt enda. Jag suger åt mig lite av din berättelse. Solskenshistorier kan man aldrig få för många av!

• Singoalla74

Så härligt att läsa.. har själv just gått igenom mitt andra Ma.

• Caramello Koala

Puffar för jag mår så bra av att läsa din story!

• Happygirl79

Precis vad man behöver höra efter 3 missfall och hoppet börjar förvinna... Tack! Och grattis!

• 84 Sandra

Roligt att höra! Det är så lätt att känna att man bara vill ge upp, men sådant här gör ju att man vill fortsätta kämpa tills det lyckas! Grattis!

• Sofi 83

Ett stort grattis till lilla bebisen!Glad

Känns skönt att få höra lite solskenshistorier efter att nyligen ha fått mitt andra missfall på drygt ett halvt år! Ledsen

• flowerLowa

jag är jätteglad för din skull! hoppas att jag också kan få hoppet tillbaka såsmåningom.. fick mitt andra missfall inom 7mån igår.. allt är skit för tillfället! skönt att få läsa lite solskenshistoria iaf... lycka till i framtiden!

Ingen människa äger hela sanningen, bara en tolkning av den
  • spöket2

Hej! grattis till er lilla bebis! vi har oxå äntligen fått en bebis i huset:) :) vi bestämde 2001 att det var dax med syskon till våra barn som vi inte har gemensamt. tur att vi då inte visste att det skulle dröja till okt 2007 innan det kom en bebis. för då hade vi nog gett upp med en gång. jag kan bara instämma. det finns hopp!! vi gick igenom fyra missfall och 5 provrörsbefruktningar. o var jä...gt nära att ge upp. men som tur var så gjorde vi inte det. så till alla er som läser detta: ett stort lycka till till er alla som "försöker" det finns hopp!!!! jag håller tummarna!!! titta gärna in på min sida o kolla på vårt underverk;)

• hallonblomma

Grattis till bebisen! Glad
    Jag gick själv igenom 5mf/ma inom loppet av 3 år innan vi fick vår lille knodd. Då hade vi börjat adoptionsutredning för läkarna hittade inget fel på oss. Så när jag blev gravid 6:e gången så sa jag att det var allra sista försöket. Men då gick det vägen!

Svar på tråden Solskens historia:)