• Emma83

mf igen!!!

Är så lädsen...

har precis fått mitt 4:de mf denna gång kändes det bra skulle få en juni bebis, ett syskon till min dotter, i söndags fick jag blödningar så jag åkte in till sös fick där se min lilla bebis hjärtat slog och jag började känna hopp... hade precis gått in i v.8... sen på kvällen så började det blöda mer och i den stunden så gav min lilla upp...

innan jag fick min dotter så fic jag 2 mf efter  arandra och nu så upprepar sig det igen, tänk om jaginte kommer kunna få fler barn, och varför såg allt bra ut och sen på bara några timmar så var allt över....

ville bara skriva av mig känns så jobbigt nu...

filippa mammas älskling......
  • Svar på tråden mf igen!!!
  • MeandHim

Du borde väl få nån slags utredning iaf vid så upprepade mf? Usch, jag vet hur det känns. KRAM

• majsalotta

Oj, så jobbigt! Många, många kramar till er båda! Hoppas du kan få göra en utredning eller åtminstone få något stöd vid nästa graviditet. Ofta måste man tyvärr ha haft tre missfall efter varandra innan man får göra en utredning. Kan du kanske höra med din gyn om du kan få hormonstöd (progesteron) samt ev lätt blodförtunnande vid nästa graviditet - det verkar vara en vanlig behandling vid upprepade missfall.

Det är kanske ingen tröst för dig idag, men det faktum att du fått ett barn tyder på att säkert kommer att gå bra någon gång framöver! Kram igen!

• Emma83
    MeandHim skrev 2007-10-23 16:36:19 följande:
    Du borde väl få nån slags utredning iaf vid så upprepade mf? Usch, jag vet hur det känns. KRAM
    majsalotta skrev 2007-10-23 16:42:57 följande:
    Oj, så jobbigt! Många, många kramar till er båda! Hoppas du kan få göra en utredning eller åtminstone få något stöd vid nästa graviditet. Ofta måste man tyvärr ha haft tre missfall efter varandra innan man får göra en utredning. Kan du kanske höra med din gyn om du kan få hormonstöd (progesteron) samt ev lätt blodförtunnande vid nästa graviditet - det verkar vara en vanlig behandling vid upprepade missfall. Det är kanske ingen tröst för dig idag, men det faktum att du fått ett barn tyder på att säkert kommer att gå bra någon gång framöver! Kram igen!
    tack tack, jag ska ringa och kolla om man kan få nån utredning eller iallafall få hjälp vid nästa grav. för det verkar inte som att jag har svårt å bli gravid fast dem vill tyvärr inte stanna kvar....
Svar på tråden mf igen!!!