Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?
Är i vecka 7 nu, ömmande bröst, det drar lite i magen som mensvärk ibland bara men jag antar att det är för att livmodern växer. Trött till tusen om kvällarna men inga andra symptom än..
Är i vecka 7 nu, ömmande bröst, det drar lite i magen som mensvärk ibland bara men jag antar att det är för att livmodern växer. Trött till tusen om kvällarna men inga andra symptom än..
imorgon är det 7+0 för mig, lite molvärk om kvällarna, känner mig lite frusen o brösten ömmar än. Annars mår jag prima, skall på VUL imorgon och är så spänd för vilket beskedet blir, är som sagt lite orolig för utomkvedes..hoppas hoppas allt är bra där inne o finns på rätt plats.
Jokk78
Att du börjat få en liten "kula" redan finns en förklaring till som jag fått berättat för mig. Eftersom det är ditt andra barn så händer följande; livmodern är en muskel som tänjts innan och den känner igen hormonerna som talar om för den att nu är det dags igen och därför kan det hända att magen syns mycket tidigare än under den första graviditeten..lycka till!