• Surkatt

Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

Tröööööööööött och fryser, och vill äta allt, men det vill jag ioförsig alltid så det kanske inte är något symptom för mej, haha... Ganska mycket molvärk hade jag i vecka sex, men det är bättre nu... Annars är det inget. Jag vill känna mer.

JO. Jag är heeeeelt ointresserad av mitt arbete. Alltså jag _bryr_ mej inte alls om nånting. Skulle typ inte bry mej om jag fick sparken för då skulle jag kunna gå hemma och sy egna flanellfiltar. Vill bara vara gravid och boa... Nån annan? Jag känner mej hemsk. Har gömt mej bakom datorn och surfat hela dan... *dålig människa*

• Surkatt

Jag är bara hungrig hungrig hungrig. Satt på jobbet och terroriserade mina kollegor klockan sju imorse med prat om hur mycket jag längtar efter julmat... De tittade lite konstigt på mej. Misstänker att jag kommer bli en sån som går upp trettio kio, om jag lever ut mina fantasier, vill säga...

• Surkatt

MajaMärta: Jag är som du, de eventuella symptom jag har är så svaga så att det lika gärna kan vara inbilling. Jag är bara trött och frusen (vilket känns normalt för årstiden) lite små ont i tuttarna ( om jag ligger på dem , eller om min kille håller på förmycket, vilket är precis som annars) Hungrig är jag jämt och jag är alltid väldigt humörig... Så jaaa, jag är också fundersam, men jag tycker att det verkar vara fler än du och jag som visar så få symptom. Vi får helt enkelt hålla våra tummar, och hoppas på det bästa...

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?