• Monkin

Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

Hej! tänkte hoppa in här... är i v. 6+5. Gravid för 10 ggr men om det går vägen nu så blir det mitt 4 barn. har 3 pojkar sen tidigare. Det e så spännande! Jag mår ganska illa på em. och kvällen, har ruskigt ont i ryggen och fogarna redan, och en massa mensvärk... =( men jag har haft problem vid tidigare graviditeter så det e väl bara bita ihop antar jag! Grattis till er alla och hoppas vi kan följas åt nu. kramisar från lilla jag

• Monkin

Hej! Du är säkert gravid med en liten kille nu då... =) har tre pojkar själv och har aldrig mått illa under dom graviditeterna men nu är jag i 7 veckan och mår piss så kanske det blir en liten tjej för mig... Hur har ni andra upplevt skillnaderna mellan pojk och flick-graviditeter?

Alyzzah skrev 2007-11-04 14:16:23 följande:
    En till som går in i v 7 imorrn. Är skitnojjig eftersom jag inte käner mig gravid alls. Bara trött. Förra graviditeten började mitt illamående och kräkningar typ vid den här tiden. Kräktes jättedant i ca 10 veckor, så därför trodde jag att jag skulle må dåligt den här gången med. Skumt??
  • Monkin

Jag har jättemycke molvärk...blir ganska orolig emellanåt men ibland kan jag komma på mig själv med att småle åt smärtan eftersom jag tycker att den ibland kan påminna om hur förlossningarna har börjat och jag längtar så sjukt mycket tills dess! mina förlossningar har varit riktigt jobbiga men det är ändå så himla umderbart!!!

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?