Inlägg från: Lilla Fjun |Visa alla inlägg
  • Lilla Fjun

Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

Är nu i v7, första graviditeten.
    Har inga symtom förutom lätt ömmande bröst.
    Inget illamående, inte tröttare än vanligt, inte yr, springer inte på toa oftare.
    Trodde att man skulle "känna" av mer symtom. Är orolig att allt inte är som det ska? Eller är det för tidigt att känna mer?? Vet ju inte hur det ska kännas eftersom det är första graviditeten...
    Hur har ni andra det som är i v7.
    Är ju 4 veckor kvar till inskrivning hos BM.

• Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?
  • Lilla Fjun

Å vad skönt att höra. Det känns ju så långt kvar till första besöket. Varför gjorde du VUL och var?

• Lilla Fjun

Jag har nu fått ännu mer ömma bröst samt lite lätt molvärk i tjejmagen sedan ett par dagar tillbaka. Inte minsta tillstymelse till illamående. Är inte det konstigt? Men det kanske är för tidigt? Illamåendet kanske dyker upp senare.

Ska iväg och ta blodprovet inför KUB-testet den 12 nov. Då gör de tydligen ett kort UL för att datera graviditetslängden. Ska bli så spännande för det är ju första gången man får bevis på att det lilla fröet mår bra. Men det är ju en evighet tills 12 Nov!!!!

• Lilla Fjun

Skönt att det är fler som inte har så mycket symtom. Visst har jag lite molvärk av och till och ömma bröst men om det inte hade varit så att mensen uteblivit hade jag nog inte fattat att jag är gravid... Längtar till 12 nov när jag ska få se det lilla fröet för första gången på UL!!!!

• Lilla Fjun

det röda höstlövet skrev 2007-10-31 18:33:42 följande:

jag får väl inte vara här inne längra för jag är i vecka åtta nu. Mår bättre denna veckan men känner mig fortfarande bakfull. Mår illa, yr och hungrig på en och samma gång..
    Det är klart du får vara med fortfarande, vi andra är ju oxå längre gågna nu.
    Om någon vill får ni gärna döpa om tråden till något mer passande så vi kan fortsätta följas!
  • Lilla Fjun

Längtar tills nästa måndag då jag ska få se mitt frö på UL för första gången. Hoppas det mår bra!!

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?