• casv

Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

Hej. Jag är ny här. Jag går in i vecka åtta i morgon och undrar om det är någon som kan hjälpa mig med att besvara mina frågor? All min logik, realism och rationalitet verkar har försvunnit och i stället så har jag ersatts av en stor portion av emotionella känslor. Vissa dagar så har jag molvärk hela dagen och andra så har jag molvärk endast lite på morgonen och på kvällen. Tror dock att jag har känt någon liten molvärk varje dag. Finns det någon som känner igen sig? Nu har jag blivit paranoid för att jag inte är så trött och mår illa som alla ni andra. Mina bröst är fortfarande större men ömmar inte lika mycket som för några dagar sedan. Jag skall på VUL på fredag och kommer då alltså vara i mitten av vecka åtta. Är det någon som vet om man brukar kunna se ett hjärtslag vid denna tid av graviditeten? Massa frågor jag vet. Men sååååååååå tacksam för svar

• casv

Jag har inga symptom mer än att mina bröst är lite större och att jag har molvärk till och från. Var orolig ett tag eftersom jag upplevde att de flesta har tydligare symptom. Längtade nästan efter lite trötthet och illamående Sjukt jag vet men i går var jag på VUL och såg ett litet hjärta slå och det får verkligen duga som ett graviditetstecken Gynekelogen sa att det finns alla varianter av graviditeter och att det även finns en hel det som mår konsekvent bra men hon tillade att dem hör man bara inte lika mycket från. Hon menade med andra ord att jag inte skulle vara orolig utan njuta så länge det går. Hoppas i allfall att ni alla mår bättre snart.

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?