• Capucine75

Utredning - Barnmorskorna i Gamla stan

Efter tre missfall i vecka 5,6 och ett MA i vecka 13 (barnet hade dött i vecka 10) så ska vi nu göra en utredning. Vi kommer att börja hos en gynekolog hos Barnmorkorna i Gamla Stan. Någon som har erfarenhet av dem? Sedan undrar jag om man kan försöka igen under utredningen eller vill de att man väntar tills alla resultat är klara? Det är trots allt bara 15% som man hittar något fel på och jag känner att jag vill ge det hela en fjärde och sista chans så snart som möjligt. Sedan tror jag inte att jag orkar mer. De tidiga var ledsamma men inte alls på samma sätt som det sista då vi verkligen trodde att det skulle gå vägen.

• Svar på tråden Utredning - Barnmorskorna i Gamla stan
  • Muskot

...inser att min glada gubbe ju ser helt fel ut i ett inlägg om ett väldigt jobbigt ämne. Det var inte meningen!

• Capucine75

Åh, det är ingen fara. Jag blir bara glad för svar

• magis

capucine75 - vilken gyn går du hos på Munkbron?
    Jag har inte bra erfarenheter från utredning där men inte säkert att det är samma person...

• Capucine75

HAr itne varit dit ännu, men han hette Thomas någonting tror jag. Är det samma tror du?

• magis

jepp, det är han. jag hoppas verkligen att du får ett bättre bemötande än vad jag fick. Jag vill egentligen inte skrämma upp dig och du ska ge honom en chans, men om du inte tycker att han lever upp till dina förväntningar ska du byta pronto. Jag kan t.ex tipsa om Anette Sjösten på Läkargruppen Viktoria (Söderhallarna) - hon kommer troligtvis ge dig en mer djupgående utredning än vad du kommer få hos Dr. Sjögren i Gamla Stan.

Svar på tråden Utredning - Barnmorskorna i Gamla stan