• Tiden går så fort

Snälla hjälp mig!

Oj..skickar dig många VARMA kramar.
    Usch vad det låter som om ni har det tufft. Tyvärr är det ju så att vissa människor har det svårare att få barn. Men kan du/ni tänka er adoptera ett barn?
    När man kämpar för något och inte alls får någon som helst "belöning" ger vi upp och vi blir nästan sugna på hämnd, men hämnden går tyvärr allt som oftas ut över oss själva, vi straffar oss själva för den makten har vi som människa. Du straffar dig själv genom att slopa allt du kämpat för. Men du, kom ihåg att du en dag faktist har gått ner de kilona och det ska du alltid vara stolt över trots att du gått upp dem igen.
    Jag vet inte hur gammal du är men jag har i allafall en kollega som är 47 år gammal och har försökt i 23 år, äntligen fick hon sin lilla gosse, ibland går det men ibland måste man söka andra alternativ, vad du/ ni gör bestämmer bara ni. Men du förtjänar inte att bli straffad, utan belönad för den du är. Du är min idol i allafall!

• Tiden går så fort

Förresten...jag har hört att man ska "släppa taget" om tanken att bli gravid, vissa kvinnokroppar slår ifrån sig fostret pga stress. Lättare sagt än gjort givetvis men har ni oxå hört detta?

Svar på tråden Snälla hjälp mig!