Utredningen var en flopp..... Läs!!
Vi fick vårt tredje spontana tidiga missfall 5 okt. Det var tredje missfallet på 12 månader, och allt känns bara hopplöst. Jag som tidigare inte varit i kontakt med kk, eller gyn vid dom två tidigare mf tillfällena, ringde nu för att jag kände att tredje gången gilt, nu är det inte längre bara otur.... Och visst, vi fick en tid (idag)
Besöket var en flopp..
Läkaren vi mötte hade ingen aning om varför vi var där.
Han trodde inte på att jag hade haft 3 missfall på så kort tid. Och dessutom trodde han öht inte på att jag varit gravid öht, utan att gravtestet givit mig ett falskt plus!!!!!! what????
Jag blev så förbannad, så jag sa åt honom att vi kommer att söka den hjälp vi behöver hos en annan (privat) gynläkare som finns i vår kommun... Han förstod då att vi menade allvar. Och då skickade han iväg oss för att ta ett kromosomanalys... sen fick vi gå hem igen... utan någon förklaring, inga råd, inget Vul ens för att se om det förra har blött ut.... Nä... Jag skiter fan i det här.... är det såhär man ska bli bemött, när man mår jävligt dåligt över att vi inte får behålla våra barn...då får det vara!!!!!!
Vad gör man vanligtvis under en utredning??? snälla, svara!! blir knäpp...