• Memmis1

ledsen över barnlöshet

Vi har försökt i 4 år med första barnet inget händer. Man hoppas så innerligt att varje gång att man får symptom å hela baletten. mensen blir sen å det tänds en strimma hopp, Men så kommer tant röd med en fet käft smäll!

Jag röker inte, ja snusar inte, ja dricker inte å har aldrig gjort.
    Ja motionerar, ätter nyttigt och bra, tar vita miner och mineraler med de ena och de andra.
    Mina vänner föder barn å plussar till höger och vänster.
    Medan jag själv  från och till ligger i foster ställning å gråter av smärta och längtan.

Skönt att inte vara ensam.
    Jag önskar alla lycka till och att ni får plus en vacker dag!

• Memmis1
    cucciola78 skrev 2013-11-14 17:48:35 följande:
    Hoppas på denna tråden eftersom jag är i precis samma sits. Har försökt bli gravid i över 2 år och inget som helst resultat. Har påbörjat en utredning men inget fel på mig hittills. Min sambos spermier verkade lite långsamma och hade nedsatt rörlighet. Min gyn tipsade om en vitaminkur som otroligt nog fungerade, en månad senare var jag gravid. Tyvärr blev glädjen inte långvarig, missfall i 6 veckan och allt känns skit!!
    Nu är vi tillbaka där vi började och det känns som om jag inte orkar med fler misslyckande.. Tilläggas ska att vänner och bekannta blir gravida till höger och vänster...
    Förstår dig till viss del har aldrig fått MF men kan tänka mig att det är fruktansvärt!

De som är bara är ju ändå att ni nu vett att ni kan bli med barn med hans spermier trots allt.
    Ja hoppas för din er skull att ni lyckas bli gravida snart igen och att ni går hela vägen!
Svar på tråden ledsen över barnlöshet