• Emmixen

Knappen for ut!!! ...efter 4 dagar....:-(

Men nej, sån otur! Jag har haft min knapp i över ett år och det har aldrig hänt! Vet en tjej som är 16 år eller nåt och har haft typ hela livet och det har aldrig hänt.. Men det kan liksom hända vem som helst. Ren tur att ni hade "knappkompis" i närheten som ställde upp! Annars vet ni ju att det bara är att stoppa i den trasiga knappen igen, även om det tycks vara läskigt. Bara skölja av den och se så det inte hänger lösa "ballongrester" och sedan stoppa i och hålla fast. För vad jag förstod så var ballongen trasig? I början har man ju ganska ont, men sedan _ska_ det ju inte göra ont att byta. Att det gjort det på mig är en annan femma och säkert inte så vanligt... Ni fick en dålig start (det fick jag också fast på andra vis) men jag är nästan säker på att det kommer lösa sig! Det är SÅ bekvämt med knapp! Kram!

- www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
  • Emmixen
    anjasmamma skrev 2007-10-09 22:33:00 följande:
    Emmixen: Jag letade efter knappistråden men den var stängd...Ja, knappen är trasig men bara ett yttepyttehål som inte syns, men efter en stund kan man se en vattendroppe på utsidan stor som en kvarts knappnålshuvud.Japp tur att här finns en "knappkompis" (bra ord) men ganska häftigt ändå med två barn på en sådan liten ort som här...Bara bra med dig?
    Finns ny knapptråd www.familjeliv.se/Forum-3-60/m24430851.html Tror jag skickade länk till dig då jag startade men blir tveksam nu... Här har du den iaf, du är välkommen tillbaka!

Då måste alltså vattnet sipprat långsamt ut.. Så typiskt!

Jodå, det är ganska bra med mig. Har ont i knappen som vanligt, men det beror nog mer på att jag sitter så snett (skolios) att den liksom hamnar i ett "veck". Ska nog byta idag och är lite nervös eftersom det krånglat de två senaste gångerna (blivit för mkt kladd utanpå ballongen, såg du nåt sånt på Anjas?, så det gjorde ont att ta ut) och igår kväll råkade vi dra lite i slangen.. Visserligen inte mkt, men det gjorde ont.
    - www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
Svar på tråden Knappen for ut!!! ...efter 4 dagar....:-(