• ärtan 2008

Akupunktör i Örebro?

Undrar om det är någon som kan rekommendera en bra akupunktör i Örebro. Har tidigare varit hos en akupunktör som nu slutat. Försökte bli gravida i två år innan vi lyckades men tyvärr slutade denna graviditet i MA i vecka 12. Tror att akunpunkturen hjälpte mig att bli gravid förra gången så skulle nu vilja få råd om någon känner till någon annan. Det finns ju många som håller på med akupunktur men alla är ju inte bra på barnlöshet.

• Svar på tråden Akupunktör i Örebro?
  • Gröna grodan

Hej ärtan 2008!

Jag har gått på 10 behandlingar än sålänge hos Gingers Acupunture på Öster i Örebro. Enligt henne har hon lyckats i sina behandlingar mot barnlöshet till 100%! Känns ju lite väl optimistiskt men jag tycker hon verkar seriös och kunnig och jag får för mig att hon ej borde kunna säga så om det ej stämmer?!
    Nu har även en till tjej från Kina börjat jobba hos Ginger. Hon verkar jätteduktig och nogrann, nackdelen är att hon ej talar svenska eller engelska.
    Jag hoppas du provar på att gå dit!Det vore intressant med lite utbyte av erfarenheterna därifrån.

Gröna grodan

• Nett3

Hej

Jag läste att ni testat akupunktör för att kunna bli gravida, har aldrig hört om det förut och blev väldigt nyfiken.
    Hur funkar det och vad kostar det?? Gör det ont?? Känner att jag nog gärna skulle vilja testa det först innan vi går vidare i utredningen om våran barnlöshet.

Nett

• LO72

Jag är ofrivilligt barnlös och nästan gett upp den sista gnistan jag hade.Har nu gått hos en underbar tjej på Tcm akupunktur här i Norrköping som lyckats hjälpa en del barnlösa.Ska på min 6:e behandling i veckan och det krävs minst 5ggr för att de ska börja hjälpa.Jag känner det hjälper mig inombords mycket med spänningar o allt men annars är de tidigt att säga något.Men visst förhoppningar om att bli gravid nästa år har stärkts lite mera nu.Jag äter även metformin,pergotime vid mens dags i 5 dagar + denna gången ska vi testa otrivelle spruta så vem vet..Kanske man kan göra ett mirakel.Så testa Tcm akupunktur är värt ett försök.

Svar på tråden Akupunktör i Örebro?