Sytråden spinns vidare - vit tråd!
jag vet en som säljer egna sydda grejer på tradera till barn. hon brukar få mellan 100-150kr plagget och det är oftast muddbyxor
jag vet en som säljer egna sydda grejer på tradera till barn. hon brukar få mellan 100-150kr plagget och det är oftast muddbyxor
okej, så den är tjockare än en den vanliga? fanns 3 st med i symaskine.. (jag kan aboslut inget nämligen)
vad e ottobre?
köpte nån bok som hette sy till småbarnen men tyckte det var skum beskrivning iden..
hur lång tid tar det för er att sy ett par byxor?
måste man beställa tidningen? var kan man köpa den? är det lätta mönster?
ni är så himla duktiga! hur gör ni? och hur får ni tid?
men vart kan man få tag i den tidningen...?
ni som syr egna mönster, har ni tips hur hur man ska göra?
tänkte bara tipsa er som bor i göteborg, att en syaffär i gamlestan, längs artellerig. har 50%på alla tyger. tror det är tills på fredag sen stängs affären ner.. finns väl inte jätte mkt men lite olika trikå tyger och bastyger.
jo det kan nog vara den. fast nån annan skall ta över men hon den gamla tanten skall inte vara kvar därför 50%på alla tyger nu.
på tal om att klä ut sig..
clown kanske?
jag vet faktiskt inte, men tror dom säljer ut allt. men har bara vart inne snabbt en gång innan, också var jag inne idag. fast känns som det finns en del kvar då det inte verkar vara så mkt folk där.
men du kanske kan ringa henne och kolla. tror hon sa denna veckan ut. men man vet ju aldrig. så kan du ju fråga vad hon har kvar också med?