• Mstery

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

charmmiss skrev 2007-10-08 16:46:48 följande:
    det där tyget kostar ju sexhundra kronor/m har jag för mig.Ringde in en beställning på SoS imorse beställde 14 olika tyger o lite sytillbehör, längtar tills jag får hem dem.
    inte så att du förväxlar det med svenskttenn tyget nu? det kostar ju 695kr..

www.svenskttenn.se/_images/Products/16034.jpg
  • Mstery

Jerseytyget med äppeltryck från SoS kan man köpa det via hemsidan om man har artikelnumret? Hur mycket kostar det per meter? Nån som vet?

• Mstery
    Mimmi 71 skrev 2007-10-26 07:45:31 följande:
    Stratus: Vad spännande det låter att faktiskt ha möjlighet att köpa en ny maskin om man hittar någon. På nästa års symässa, när jag börjat jobba igen skall jag göra detsamma. I lugn och ro kanske jag inte kan gå i år, Gabriel och svärmor följer ju med, men hoppas på ett givande besök iallafall. Skall testa både coverlock och brodermaskin för att se om det faktiskt är något att drömma om. Sedan hoppas jag på att kunna inhandla lite roliga tyger, gärna mönstrad trikå och kanske några roliga tillbehör. Svärmor älskar att sticka och virka, så lite dådant skall vi hinna med också. Är det någon som har en länk till mässan?
    www.syfestivalen.se/
  • Mstery
    Gummsan82 skrev 2007-10-29 20:36:57 följande:
    jaha oki, bara å leta vidare då...har du förresten hört talas om sjalen granit?
    den ska vara lite svajig har jag hört
  • Mstery
    NicoleSthlm skrev 2007-11-03 17:51:19 följande:
    Var det någon mer än jag som vart besviken på årets mässa??? Jag tror att jag såg er andra som var där, men vågade inte hoppa på er....
    tyckte det mest var garn överallt så jag blev inte så glad
Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!