Inlägg från: Pappa Olle |Visa alla inlägg
  • Pappa Olle

Hur var era förlossningar?

Våran förlossning var relativt bra tycker jag just för att tjejen var super duktigt och hur stark som helst,(Det var väll ingen dröm förlossning dock) det gick nog relativt snabb för läkaren frågade min tjej om hon tänkt på någon bedövning och ja visst hon sa ju snabbt att det ville hon ha men läkaren svarade då lika snabbt att nä det finns inte tid för det??(Varför fråga?) så hon fick fick ingen bedövning utom att hon fick lite lustgas i början sen tyckte sköterskorna att det var onödigt så det togs bort nästan direkt. Sen var det eviga bråket med sköterskerna som ville att jag skulle sitta på en novla stol uppe vid huvuddelen av sängen som gjorde att jag inte såg eller kunde prata/få ögon kontakt med min tjej, så under nästan hela förlossningen så puttades den här novla stolen fram av sköterskerna som försökte sätta mig ner medans jag sa nej och puttade bort stolen och sa att jag ville stå upp så jag kunde vara med min tjej..... det var riktigt irriterande men sen till slut så kom lilla Mia och det var ju underbart och ofattbart så man glömde stolen grejen ganska fort.
    (Det var ju mycket mer men hela förlossningen tar så lång tid att återge i ord)

Svar på tråden Hur var era förlossningar?