• pruppa

riesen reklam

nu får jag snart tuppjuck...
    är det nån som vet va han heter mannen som spelar byggbas (el dyl)
    i riesen reklamen?

• Svar på tråden riesen reklam
  • NeA 84

jag har tänkt på de med!!!! känner igen honom som faen!
    gaaaaah blir tokig att jag inte kommer på vem det kan va

Välkommen vår nya vovve AMANDA!!
  • signaturbyte

om man fixar en bild på honom (svårt kanske) så kan man göra en sån där 'vilken kändis är jag lik' grej på en sida

• Sqti

tänkte också på det att han såg väldigt bekant ut. svensk 100% tror jag, men var har jag sett honom? kanske nån katalogmodell???

• pruppa

LOVE YOU GIRLS
    nu sover ju maken men jag ska printa ut så han ser det i morgon bitti

• SnyggEric

Vad sa maken? Framförallt, vad sa du? -"In your face!!"

Eric är snygg idag.
  • pruppa

ha ha... jag vet att gubben alltid kollar nätet innan han åker o jobbar så när han slog på skärmen lös thomas hemsida stort i nyllet på han
    nu när han kom hem kunde  jag ju inte låta bli "att smeta det i ansiktet på han"
    -villken tur att du fick rätt för en gång skull då! va hans ända kommentar
    men detta ska han få höra *ha ha ha*

• SnyggEric

pruppa skrev 2007-10-02 18:16:21 följande:
    ha ha... jag vet att gubben alltid kollar nätet innan han åker o jobbar så när han slog på skärmen lös thomas hemsida stort i nyllet på han nu när han kom hem kunde  jag ju inte låta bli "att smeta det i ansiktet på han"-villken tur att du fick rätt för en gång skull då! va hans ända kommentar men detta ska han få höra *ha ha ha*
    Eric är snygg idag.
  • mia1980

Av ren nyfikenhet så kontaktade jag Thomas Hedengren och frågade om det var han.
    Det är det, han spelade in den i Rio för 2 år sedan Så nu vet ni 100%.

Såra mig hellre med sanningen istället för att göra mig lycklig med en lögn!
  • mia1980

Hedegran heter han ju i efternamn... skrev fel i förra inlägget.

Såra mig hellre med sanningen istället för att göra mig lycklig med en lögn!
  • pruppa

mia1980 - kanon! läste just upp detta för maken, inte bara så fick jag bevisat att det fanns en svensk skådis lik honom utan även att det är han!
    TACK TACK!

kan tillägga att min gubbe alltid brukar ha rätt när vi är oense om dyliga saker så detta kommer jag leva länge på

• Chutzpah

menar ni killen med snoppnäsa?

• katten

haha ja de va ju de ja visste ja tänkte skriva till er o säga att han varit med i nån svens serie av typ skilda världar men de va ju vita lögner han va me i. hehe hahaahaha fan va gött o ha rätt hehe!!

• pruppa

kul att det är fler än jag som känt igen honom!
    nu kan jag iallafall kryssa för att jag kan namnet på ytterligare en svenskskådis

Svar på tråden riesen reklam