Lön Transcom
Någon har någon koll på hur lönerna ligger ungefär på Transcom?
De vill att jag skakomma på intervju men jag har hört att det är dåligt betalt.
Någon har någon koll på hur lönerna ligger ungefär på Transcom?
De vill att jag skakomma på intervju men jag har hört att det är dåligt betalt.
15020 *dumgapar*
Nu stog det iofs att det var individuell lönesättning. Och på ett heltidsjobb vill jag ju iaf ha 18000-19000 kr, annars kan ju lika gärna jobba kvar i hemtjänsten.
Anade att det var nått lurt med Transcom
Det jag har sökt är
medarbetare till front office.
kommunikatör på Front Office ingår du i ett team där det dagliga arbetet omfattar hantering av ekonomi- och kreditbedömningar. Dina arbetsuppgifter innefattar bl.a. att besvara inkommande telefoni, göra bedömningar, anstånd och avbetalningsplaner, påminnelsehantering, inkasso samt övrig förekommande administration och handläggning av kundärenden.
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning inom ekonomi, handel och kontor - administration eller motsvarande. Meriterande är om har läst kurser inom ekonomi på högskolenivå. Du har god datavana och en god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Telefonvana och ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Fy farao..nu har jag ringt. Jag och flera sökande ska träffas på fredag mellan 8-12 och se vad jobbet innebär samt göra ett "test". Fan, låter ju skitläskigt...
Vet inte om jag vågar gå dit ....
Vet inte. Vad innebär det?