Inlägg från: cDk3r |Visa alla inlägg
  • cDk3r

Lön Transcom

"Någon har någon koll på hur lönerna ligger ungefär på Transcom?"

De är så låga som löner bara kan va utan någon möjlighet till individuell lönesättning. Är man under 24 så ligger lönen på 12nånting. Är man över 24 så ligger lönen på 15020.

• cDk3r

"Nu stog det iofs att det var individuell lönesättning."

Skall du vara kommunikatör så nej då finns inget sådant..
    Om du skall vara teamleader så är det samma grundlön fast med ett tlpåslag @ 3k. Är det någon annan position som inte är "på golvet" så har jag inte en blek..

På golvet är det den statiska mallen som är orubbar. Jag själv är konsult sedan 4år (nu med fast anställning hos bemanningsföretaget) men har blivit erbjuden fast jobb direkt på tc hur många ggr som helst. Dock skulle det innebära en löneminskning med nästan 4k i månaden.. Allt jag har krävt för att gå över är oförändrad lön. Men icke, då betalar de hellre groteska summor till bemaningsföretaget. Varför? Har aaabsolut ingen aning.

• cDk3r

"Anade att det var nått lurt med Transcom"

Hah no comments..
    Trots det negativa som finns att säga så är transcom en jävligt trivsam arbetsplats med mycket härligt folk.

Vilken site gäller det?

• cDk3r

nvm, såg att du bodde i värmland, så karlskoga antar jag.
    Vilken avdelning?

• cDk3r

Ahh ok, den avdelningen har faktiskt annan lönesättning än resterande avdelningar. Om jag inte minns helt galet.

Svar på tråden Lön Transcom