Free Spirit skrev 2007-11-01 16:55:50 följande:
Naiv er eg inte..bare du som er blind for deres sak!! Ik det at eg mener at alt dei gjør er rett!!Om du aldri har fått med deg det så skal eg tex opplyse deg om at den forferdelige muren som alle skriker om har stoppet 90 % av terroren...så det beskytter folket..Men du..vet du i hele tatt hva som egentilg er årsaken til det som skjer der nede??Hvorfor dei gjør som dei gjør?? Hadde det vært motsatt så hadde tonen fått en annen pip..og du hadde nok ik sagt så mye. sier så av erfaring når det gjelder pro palestina folk. Vi har nok av dem i media her i Norge som spyr ut løgner og halv sannheter..Du derimot er et offer for medias løgner og propaganda, som mange andre.
Herregud, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Så jag är ett offer för medias propaganda? Vilket tur att 99% av den information jag tagit in inte kommer från tidningar, radio och tv. Utan från böcker, både skrivna av palestina-vänner och israel-vänner samt rena faktaböcker.
Jag förstår att du hämtar din information från wikipedia och bibeln, men det är inte goda källor enligt mig.