Inlägg från: teek taak |Visa alla inlägg
  • teek taak

Israel/Palestina

Chutzpah skrev 2007-10-28 19:25:05 följande:
    Inte sakligt att inte hänvisa till källan.Säger DU det? *fniss*
    Bevisbördan ligger på dig. Inte på mig. Har du ingen källa att lägga fram avfärdas de info du lagt in, så svårt är det inte
  • teek taak
    Chutzpah skrev 2007-10-28 19:27:08 följande:
    Ja men du, eftersom jag är så sionisthjärntvättad (som du påstod i flera inlägg härom dagen) så anser att det är min rättighet att skriva statistik utan hänvisning (då jag har hittat på alltihop, p g a hjärntvätt).OBS!! sarkasmer.... INTE sanning. Så kom inte och vrid allting.
    Fast du bad mig inte komma med sarkasmer trots jag inte gjort det men du gör det nu. Trevligt!

Jag skrev inte att du var zionisthjärntvättad, var god och citera var jag skrev det. Sen så ber jag dig snällt att hålla dig on topic. Jag vill inte tråden spårar ur, sarkasmer eller inte.
  • teek taak

Free Spirit

Vad de kommer att få är icke intressant. Vill du svara på min fråga nu?

• teek taak

Free Spirit skrev 2007-10-28 19:36:18 följande:

ik interessant?? Klart det er det for det går ik i døden uten å få vinning på det hele..
    om staten israel inte utövar rasism och terrorism hade det kanske inte blivit så. Nå vill du svra på min fråga eller ska jag glömma den?
  • teek taak

Chutzpah

Fast jag bad om en statistik, inte en bunt länkar. Ja jag är inte så bra på eng. Översätta de länkarna du länkat till, tack!

• teek taak
    Chutzpah skrev 2007-10-28 19:51:47 följande:
    Du bad om källor. Du får lära dig engelska i så fall, ty jag varken har tid eller ork att översätta alla artiklar jag länkte till. Jag hjläper gärna till med vissa ord, men tyvärr inte hela översättningar. Du får klura ut det själv.
    Fast du skrev "Om du behöver hjälp att begripa engelskan säg bara till." Så jag tyckte det var bra och geniröst Källor för statistik bad jag den som kom med påståendet, inte till en hög länkar. Jag har inte heller tid att läsa en hög länkar och utifrån dem göra en egen statistik.

Om du inte är kapabel att hänvisa till en tillförlitlig statistik kanske Free spirit kan göra det eftersom det var hon som kom med sitt påstående.
  • teek taak

ressiwresseB

Japp och kommer alltid att stödja palestinierna i deras kamp mot staten israel.

• teek taak

Free Spirit skrev 2007-10-28 20:09:02 följande:

Terror er et feil valgt ord for den krig som Israel er i..
    Terror är när man mördar oskyldiga. Detta är vad israel sysslar med.
  • teek taak

Free Spirit skrev 2007-10-28 20:11:32 följande:

Om det er feil å fengsle terrorister..NEI!! Drepe arabere? Det blir så når en er i krig, men det vet kanskje ik du? Dei går ik bevisst ut for å drep uskyldige. Og hvorfor bomber dei tror du?
    Det finns många bevis att israeliska styrkor mördat oskyldiga, demonstrerade kvinnor och även utländska journalister.

Ställer frågan igen:

"Anser du att det är rätt av israel att mörda palestinier, tortera dem, fängsla dem, neka dem återvända till sitt land, bomba sönder deras städer och byar, jämna deras hus med marken, klassa dem som andra klassmedborgare är humant och demokratiskt?"
  • teek taak

Free Spirit skrev 2007-10-28 20:37:11 följande:

Israel er i krig!!! Men du glemer at Araberene bevisst driver med utryding av Jødene..hva kaller DU det? Eg ser på det som terror i høyeste grad. Og dette støter du!! En bør heller støtte folk som jobber for fred..
    Palestinierna anser israel som en ockupationsmakt. De ligger också i krig mot ockupationen. Räkna det rätt nu, vem begår terrorism, är det palestinierna eller ockupationen?
Svar på tråden Israel/Palestina