tupperware tråden
vad tycker NI om tupperware produkterna??
*SJÄLV ÄLSKAR JAG DEM*
vad tycker NI om tupperware produkterna??
*SJÄLV ÄLSKAR JAG DEM*
Ja... det är mini quick chef vi pratar om! Super bra!:)
mini quick chef är min favvo också men jag hackar mer än lök med den. Det går att använda den till sååå mycket.. Kan inte vara utan den!!!!
har precis börjat sälja igen efter ett uppehåll på några år, och jäklar vad fina grejer dom fått nu, någon i stockholm som kanske vill att jag skall komma hem för en visning jag bor i haninge
Kan man beställa utan att gå på visning?
Waersta visst det går alldeles utmärkt:)Hör gärna av dej:)
det finna alltid försäljare runt omkring som tar extra beställningar..
min personliga favorit i kampanj v. just nu är bestiken..
jag vet de är lite dyra men de är värda sitt pris.. sååå snygga..
de är ju inte så mycket dyrare än samlingsbestik nån annanstans..
Saraandreas.. Håller med dej om besticken.Så super snygga och priset håller jag också med om
Blåser lite liv i tråden.
Jag nappade på Mini chefen. Tycker jag sen inte om den så kommer jag tillbaka och skäller på er
Blev jättesugen på att ha ett party den här veckan, jag önskar att det gick. Man kunde välja Ultra plusen som tackgåva. Vill ha! Vill ha! Men.... jag har jobbat sent hela veckan samt att jag har helgen framför mig så jag kan inte hålla nåt....
Besticken var jättefina! Hade jag råd så.
jag var på visning igår, där sa flera att mini chefen var lite obekväm att använda.. att man måste dela löken i bitar först, annars orkar den inte hacka,och lite trög och jobbigt för handlederna. dom tyckte det var en bättre investering med den större varianten, den med veven.( eller är det den ni pratar om?? är inte så hemma på namnen) den är så bra att snabbt hacka sallad o allt möjligt, enklare att rengöra än vanlig matberedare. men som sagt, priserna är inte så trevliga.
jag fastnade för pizza skäraren och den lilla vispskålen med handtag... när man rör ihop såser och sånt....och den röda potatisskalaren, sitter bekvämt i handen när man skalar och är toppen.
den stora quick chef 2 är super.. till o med mina barn tycker om när man gör sallad i den.. man bara stoppar i allt man vill ha i å vevar runt.. sen är det klart..