• kantarellkisse

Tidiga missfall

Här är en till. Jag är just nu gravid i v.5 efter att ha haft mitt sista missfall för tre månader sedan. Har annars varit gravid 4 ggr i livet utan att ha klarat mig särskilt långt (kom till v.8-10 när jag var 16år, annars konstant 4+någonting)

Nu har jag bara panik. Hoppas men känner samtidigt att jag inte vågar... Mina mf r ganska utspridda (-96, -01, -03, -07) men så försökte jag inte få barn de tre första... Nu insemineras jag som ensamstående och den svenska lagen gör att jag inte kan få någon missfallsuredning. Använder dock progesteron och trombyl denna graviditet. Och hoppas på det bästa. Men plusset är fånigt svagt och jag har tro som en tumnagel...

• kantarellkisse

Mosen> Jo, jag hoppas nu mest på tredje gången gillt. Lilla dvärgen verkar inte klara mer nu, plusset är lika tanigt och jag kommer att sluta med all stödmedicinering imorgon. Sedan är det bara att vänta ut störtfloden... Mf två under detta år är på g. Om inte dvärgen gör en dramatisk upphämtning, men det är inte så troligt...

Svar på tråden Tidiga missfall