Inlägg från: Anonym (Tarzan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tarzan)

String efter 30?

Max 25 år om hon ska ha string!

• Anonym (Tarzan)
    Jimpen86 skrev 2023-06-15 17:59:21 följande:

String är väl för alla tjejer/kvinnor alla åldrar tycker jag iaf

Inte över 25 år!
  • Anonym (Tarzan)
    Anonym (Åldersmobbing) skrev 2023-06-15 19:02:55 följande:

Tycker det här är åldersmobbing. Min röv är snyggare nu när jag är 31 än den var vid 21. Passar mycket bättre i string nu än då. Skall jag då avstå från string för att jag är gammal? 

Passar sig inte. Efter 25 så är man inte sexig längre. Då ska man vara classy.
  • Anonym (Tarzan)
    Anonym (Åldersmobbing) skrev 2023-06-15 19:15:45 följande:
    Att vara classy är något jag inte bemästrar alls. Om det är begravning eller jag gifter mig ok, just för det tillfället vill jag försöka vara fin. Jag gillar att vara trashy annars.  
    Då ska du ha string Flört
  • Anonym (Tarzan)
    Anonym (Cissi) skrev 2023-06-15 19:39:10 följande:
     Tror att du helt missuppfattat, synd 
    Always look on the bright side of life Solig
  • Anonym (Tarzan)
    Anonym (Föredrar äldre med string) skrev 2023-06-15 20:08:00 följande:

Jag var i lokala affären igår när en kvinna som jag känner igen gick framför mig, hon hade en rätt byllsig klänning på sig och den visade egentligen ingenting. Hon tappade en vara och skulle böja sig ner, jag tittade vad som hände och fick se att man kunde se hennes underkläder igenom klänningen men  tittade bort. 

Kunde inte hjälpa mig utan tittade igen och myste lite inombords när jag såg att hon hade ett par svarta string. När jag tittade upp så såg jag hur personalen i butiken blängde på mig precis som om dom kunde läsa mina snuskiga tankar om hennes sexiga bakdel. Förmodligen var dom mest avundsjuka på hennes välhållna kropp. 

Tilläggas bör att hon är 50+ men slår långa yngre tjejer på fingrarna när det kommer till att ta hand om sig 😜

Snuskiga tankar är en guldkant i tillvaron. Många tycker inte att män ska få ha roligt Solig
  • Anonym (Tarzan)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2023-06-16 06:01:30 följande:
    Det var det dummaste jag hört!
    Tycker jag också.
Svar på tråden String efter 30?