Inlägg från: Anonym (Cissi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cissi)

String efter 30?

Jimpen86 skrev 2023-06-15 17:59:21 följande:

String är väl för alla tjejer/kvinnor alla åldrar tycker jag iaf

Absolut!
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Tarzan) skrev 2023-06-15 18:46:38 följande:
    Inte över 25 år!
    ????
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Tarzan) skrev 2023-06-15 19:06:31 följande:
    Passar sig inte. Efter 25 så är man inte sexig längre. Då ska man vara classy.
    Bullshit 
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Tarzan) skrev 2023-06-15 19:28:04 följande:
    Då ska du ha string Flört
     Tror att du helt missuppfattat, synd 
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Tarzan) skrev 2023-06-15 19:47:51 följande:
    Always look on the bright side of life Solig
    Kul att du tar del så då...
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2023-06-15 19:56:54 följande:

Jag fyller 30 år snart och jag har inga planer på att sluta att använda string

Goda nyheter - du kan lugnt fortsätta att njuta Solig
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Föredrar äldre med string) skrev 2023-06-15 20:08:00 följande:

Jag var i lokala affären igår när en kvinna som jag känner igen gick framför mig, hon hade en rätt byllsig klänning på sig och den visade egentligen ingenting. Hon tappade en vara och skulle böja sig ner, jag tittade vad som hände och fick se att man kunde se hennes underkläder igenom klänningen men  tittade bort. 

Kunde inte hjälpa mig utan tittade igen och myste lite inombords när jag såg att hon hade ett par svarta string. När jag tittade upp så såg jag hur personalen i butiken blängde på mig precis som om dom kunde läsa mina snuskiga tankar om hennes sexiga bakdel. Förmodligen var dom mest avundsjuka på hennes välhållna kropp. 

Tilläggas bör att hon är 50+ men slår långa yngre tjejer på fingrarna när det kommer till att ta hand om sig 😜

Stort grattis - jag gläds med dig att du fick lite extra puls.

Rena hälsokicken - nu lever du lite längre och lite gladare! Glad
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2023-06-15 20:15:32 följande:
    Kommer att använda string så länge som rumpan ser bra ut
    Ta väl hand om din fina rumpa så blir det string forever!
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2023-06-15 20:34:36 följande:
    Rumpan går ju att träna så den ska jag ta hand om och hoppas att du också tar hand om din rumpa för då kan vi ju ha string tills vi flyttar in på hemmet😀  
    Jag tar gott hand om min och bär stolt string både under kläder och på stranden.

Om vi inte ses under solen i sommar ser jag fram emot lite string-snack tillsammans på hemmet jag med Solig
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Snart 30år) skrev 2023-06-15 20:59:33 följande:
    Det låter ju toppen att du också tar hand om din rumpa. Jag bär inte string på stranden för det är jag för blyg att göra. 
    Om du bor mellersta Sverige då är det ju inte helt omöjligt att vi kan ses under solen i sommar🌞   
    Solig Det skulle ju vara najs! Solig

Tror du skulle bli hookad om du provade på stranden - det är ju väldigt vanligt numera. Släpper fram solen fint och ger snygga tanlines, men du gör såklart det du är bekväm med.
Svar på tråden String efter 30?