När jag var liten, typ 7-8 år kanske...lääängesen alltså Gick det en serie om en portvakt som hade en tax, serien utspelade sig på en gård och hette "NP Möller" Ngn som minns???
Tilde å Nova skrev 2007-09-12 10:57:20 följande:
Hmm, jaa Vad menar du nu...att jag är antik hehe...
haha..Näeedå, tänkte bara under vilket sekel du var det, ifall jag också kan tänkas ha sett den eller om jag är för liten för den.. Namnet låter bekant nämnligen men jag kan ju ha hört det nån annanstans..
Åhh jag är född i förra seklet, fast det borde du oxå var Det är möjligt att det har gått i repris senare. Men jag tror det var på-70 talet serien gick. Runt -75 kanske, ev senare...Gubben var skåning och halv flintis, hade en liten tax?
haha..ja just f-n, blandar ihop sekel å sånt där..
årtionde kanske jag skulle ha nämnt det som..
Mjae, då är jag för liten, är född -83 nämnligen..
Jag minns den serien som gick på 4:an som hette En Fyra För Tre.. Den var så rolig! Hade alla avsnitt inspelade tills en kompis lånade de och vi fick adlrig bx de :/
Ja just de! Den va kul..Trist att ni inte fick tillbax bandet..
Jag är så glad,för i mars-08 släpps de första delarna av "Svenska hjärtan" på dvdTorsten ä ju bara bästNån som kommer ihåg "Åshöjdens BK",kommer oxå på dvd.
Är det sant??? Den måste jag ha!
Vart kan man köpa/beställa???
ja, svenska hjärtan har man ju längtat efter som ingenting annat... e så jäkla bra när han tar gräsklipparn rätt genom vardagsrummet..åsså allt tjat om den avokadogröna tvättmaskinen...