Vi minns gamla svenska serier..
Ett lite kanske värdelöst vetande men han som spelar Kyle i melrose är i verkligheten gift med hon som spelar Jane kommer inte ihåg vad skådespelarna heter i verkligheten men snygg är han=)
Ett lite kanske värdelöst vetande men han som spelar Kyle i melrose är i verkligheten gift med hon som spelar Jane kommer inte ihåg vad skådespelarna heter i verkligheten men snygg är han=)
Japp dom var tom gifta när serien spelades in nu vet jag inte om dom fortfarande är det men jag tror det...
Japp och han som spelar Matt är ju med i Despirate housewifes nu ..=)
Jaa lackalänga kommer jag ihåg och Goda Grannar,Ville Valle och Viktor,Bullen,sen den där serien där det handlade om ett radhusområde som Carin Mannheimer oxå gjorde men jag kommer inte ihåg vad de´n hette aaarrgghhh =) Sen finns det säkert ännu mer som jag glömt bort =(
Jaa Svenska hjärtan hette den=)
Lösa förbindelser kommer jag oxå ihåg och xerxes med haha å sen barnprogrammet Från A till Ö =)
Japp jag kom ihåg "Det var då" handlade om tre vänninor och deras liv på sextio talet var himla bra faktiskt..
Och pojken med guldbyxorna kommer jag oxå ihåg.. det är Harald Hamrell som spelar pojken han gör manus till Beck idag bla...