Inlägg från: jennsan22 |Visa alla inlägg
  • jennsan22

Vi minns gamla svenska serier..

TinaB 77 skrev 2007-09-08 19:46:51 följande:
    Melrose Place & Beverly Hills
    melrose place är underbart
    första och andar säsongen är släppt på dvd och jag har bådaSkrattande
  • jennsan22
    TinaB 77 skrev 2007-09-08 19:55:02 följande:
    Jag va bara sååå kär i Jake
     haha jag var så barnslig så jag var kär i billy. men sen fastnade jag för michael men idag är det Jake som gäller, eller Pete
  • jennsan22
    TinaB 77 skrev 2007-09-09 10:55:34 följande:
    Jaa.Kyle!!! Såååå LÄCKER
    ja han hade ju en resturang med sin fru.
    Men sen fick han ihop det med Amanda, precis som alla andra män i melrose place
    tänk om man fick vara henne
  • jennsan22
    fraggla skrev 2007-09-09 11:07:00 följande:
    Ett lite kanske värdelöst vetande men han som spelar Kyle i melrose är i verkligheten gift med hon som spelar Jane kommer inte ihåg vad skådespelarna heter i verkligheten men snygg är han=)
    jasså det visste jag inte. Har för mig att dom har ihop det lite i serien med.

men janes syster sydney (hette hon så den rödhåriga?) mitt minne börjar svika.
    är ju i verkligheten tillsammans med matt (bögen) dom har hållt ihop sen serien började i princip.
  • jennsan22

jag kan faktiskt inte komma på en enda av männen hon inte hade nått ihop med. Förutom matt men det har ju sina förklaringar!

• jennsan22
    Tilde å Nova skrev 2007-09-09 21:33:15 följande:
    Kråkguldet, gick inte den i repris sen någon gång på 90-talet? Är inte det den som handlade om nån guldfärgad sten och så var det några barn som gömde den och det var några män som var ute efter den eller nåt liknande? *ser vissa scener framför mig men så svårt att få ner det genom tangenterna* Har för mig att jag sett den också men gick den på 70 talet e jag för ung för den..
    jo den gick nog i repris då för jag minns den med och även kullamannen oxå!

vad spännande man tyckte det var!
Svar på tråden Vi minns gamla svenska serier..