• Anonym (highheels)

    älskar nylon & högklackat

    Älskar när min fru sätter på sig nylonstrumpor och högklackat när vi ska sex, men hon verkar inte tända på det men det gör jag,nån mer som tycker som jag..

  • Svar på tråden älskar nylon & högklackat
  • Openmindedfast
    Gaskarl skrev 2024-10-14 22:39:50 följande:

    Högklackat och nylonstrumpor på kvinnor är säkert den vanligaste kinden hos män, även hos mig, men det häftigaste är när kvinnan bär det för sin egen skull, till vardags..Då är det äkta och inte bara ett "sexplagg".


    Såå spot on du träffar där :) tycker det är en ledstjärna det du nämner! Äkta, stil, för sin egen skull. Jag upplever då att känslan då jag sakta för min hand över nylonet, eller tar ett bestämt fast grepp om klackarna, skapar en intimare kontakt.

    Men det kan också ligga en spänning, förväntningar och lekfullhet i luften då den till vardags jeansbärande kvinnan dressar om inför en mer fysisk och mental session. 
  • Anonym (Kvinnlighet är attraktivt)

    Till alla kvinnor i tråden, och till alla kvinnor rent generellt;
    upplys oss gärna,
    ge oss ett lika tydligt och enkelt exempel,
    ge gärna fler lika tydliga och enkla tips.

    Om ni upplyser oss så blir det ju genast en uppenbar win-win situation för både kvinnor och män,
    och den som i de flesta fall har allra mest att vinna på att förmedla denna enkla och tydliga upplysning, dessa enkla och tydliga tips, är ju självfallet många många kvinnor.

    Jag skulle önska att det fanns ett motsvarande och lika enkelt tips för mig som man att skaffa mig chansen till närhet och sex...

    Jag och de allra flesta män skulle självfallet ge tusen tummen upp för ett sådant enkelt och bra tips...!!!

  • Anonym (Enkelt här)

    Blir förvånad över hur tidskrävande och komplicerar sexlivet verkar vara för många här!

    Själv kryper jag bara ner i sängen, nacken. Eventuellt behöver mannen ta av mina bomullstrosor som eventuellt har en spetskant..Sen är vi igång....!

    Tramsiga nylonstrumpor, högklackat, erotiska noveller...?
    Nej, jag behöver inte klä ut mig. Sen, mina fantasier har jag i huvudet. Inga hjälpmedel här inte. Vem har tid och lust med sex om det blir ett enda stort projekt?

  • Less is more
    Anonym (Enkelt här) skrev 2024-10-15 13:49:05 följande:

    Blir förvånad över hur tidskrävande och komplicerar sexlivet verkar vara för många här!

    Själv kryper jag bara ner i sängen, nacken. Eventuellt behöver mannen ta av mina bomullstrosor som eventuellt har en spetskant..Sen är vi igång....!

    Tramsiga nylonstrumpor, högklackat, erotiska noveller...?
    Nej, jag behöver inte klä ut mig. Sen, mina fantasier har jag i huvudet. Inga hjälpmedel här inte. Vem har tid och lust med sex om det blir ett enda stort projekt?


    Om folk ska dejta kan jag tänka mig att det vore bra att ganska tidigt fråga varandra om hur man vill hantera sitt sexliv.

    Själv skulle jag avsluta om dejten förklarar att han förväntar sig sexiga kläder, högklackat mm mm 

    Bättre då att avsluta kontakten i tid.
  • Anonym (Kvinnlighet är attraktivt)
    Anonym (Enkelt här) skrev 2024-10-15 13:49:05 följande:

    Blir förvånad över hur tidskrävande och komplicerar sexlivet verkar vara för många här!

    Själv kryper jag bara ner i sängen, nacken. Eventuellt behöver mannen ta av mina bomullstrosor som eventuellt har en spetskant..Sen är vi igång....!

    Tramsiga nylonstrumpor, högklackat, erotiska noveller...?
    Nej, jag behöver inte klä ut mig. Sen, mina fantasier har jag i huvudet. Inga hjälpmedel här inte. Vem har tid och lust med sex om det blir ett enda stort projekt?


    Du ger intryck av att du finner något negativt i att jag och min fru gillar att lägga oss vinning om att uppmuntra och inspirera varandra på många olika sätt?

    Båda gillar vi att tillmötesgå vår partners önskemål och uppfylla dennes behov. Det har blivit så tydligt för oss båda ömsesidigt, för var och en av oss enskilt, att vi själva, vår relation och vår ömsesidiga kärlek tjänar på att göra detta för vår partner.

    När jag gör detta för min partner så skapar det lust, motivation och glädje som gör att min partner vill göra motsvarande för mig.
    För oss är detta en mycket god win-win situation som vi båda har kommit att uppskatta väldigt mycket.

    Självfallet gäller det mycket i våra liv och inte bara sexlivet. Men det där med sexlivet är ändå ett talande och väl beskrivande exempel, som gör det lättare för de flesta att förstå.
    Vi för vår del gillar det mycket, tycker det är kul, att ibland, eller ganska ofta, göra vårt sexliv mer inspirerande, innehållsrikt och omväxlande än det s k vardagssex som du beskriver. Men för den skull gillar vi det vanliga vardagssexet också, på ungefär samma traditionella sätt som du beskriver.

    Men om du inte förstår vårt sätt, om du inte gillar det i ditt liv och i er relation, så är det upp till dig och jag respekterar detta.
    Jag hoppas ändå att du kan förstå och glädjas åt, eller åtminstone försöka acceptera, något som jag och vi har funnit så bra, glädjande och framgångsrikt för oss.
  • Anonym (Enkelt här)
    Anonym (Kvinnlighet är attraktivt) skrev 2024-10-15 14:10:27 följande:
    Du ger intryck av att du finner något negativt i att jag och min fru gillar att lägga oss vinning om att uppmuntra och inspirera varandra på många olika sätt?

    Båda gillar vi att tillmötesgå vår partners önskemål och uppfylla dennes behov. Det har blivit så tydligt för oss båda ömsesidigt, för var och en av oss enskilt, att vi själva, vår relation och vår ömsesidiga kärlek tjänar på att göra detta för vår partner.

    När jag gör detta för min partner så skapar det lust, motivation och glädje som gör att min partner vill göra motsvarande för mig.
    För oss är detta en mycket god win-win situation som vi båda har kommit att uppskatta väldigt mycket.

    Självfallet gäller det mycket i våra liv och inte bara sexlivet. Men det där med sexlivet är ändå ett talande och väl beskrivande exempel, som gör det lättare för de flesta att förstå.
    Vi för vår del gillar det mycket, tycker det är kul, att ibland, eller ganska ofta, göra vårt sexliv mer inspirerande, innehållsrikt och omväxlande än det s k vardagssex som du beskriver. Men för den skull gillar vi det vanliga vardagssexet också, på ungefär samma traditionella sätt som du beskriver.

    Men om du inte förstår vårt sätt, om du inte gillar det i ditt liv och i er relation, så är det upp till dig och jag respekterar detta.
    Jag hoppas ändå att du kan förstå och glädjas åt, eller åtminstone försöka acceptera, något som jag och vi har funnit så bra, glädjande och framgångsrikt för oss.
    Jo, jag respekterar det så klart. Jag är mest fascinerad av hur olika folk är även i sängen. Att par kan utveckla så olika " rutiner "

    Själv behöver jag inga saker, utklädnad eller rekvisita för att få lust - utan det är mer andra subtila saker jag går igång på. Ögonkontakt och att man ger varandra lite mer omtanke och service i vardagen. Att man gör andra roliga saker ihop.

    Men det kan också handla om att jag är på ett visst sätt i denna långa relation jag lever i ( 16 år) - men hade varit på ett annat sätt i en annan relation med en annan typ av man. 
  • Anonym (Kvinnlighet är attraktivt)
    Anonym (Enkelt här) skrev 2024-10-15 20:24:25 följande:
    Jo, jag respekterar det så klart. Jag är mest fascinerad av hur olika folk är även i sängen. Att par kan utveckla så olika " rutiner "

    Själv behöver jag inga saker, utklädnad eller rekvisita för att få lust - utan det är mer andra subtila saker jag går igång på. Ögonkontakt och att man ger varandra lite mer omtanke och service i vardagen. Att man gör andra roliga saker ihop.

    Men det kan också handla om att jag är på ett visst sätt i denna långa relation jag lever i ( 16 år) - men hade varit på ett annat sätt i en annan relation med en annan typ av man. 
    Vi BEHÖVER inte heller något av allt detta för att få lust.

    Som jag skrev så gillar vi också det där vanliga vardagliga sexet, "rutin"-sexet som du själv skriver.

    Men jag för min del är förvånad, eller fascinerad som du skriver, över att du, och kanske många människor, inte uppskattar att också få uppleva, både att ge och ta emot, mycket mera innehållsrikt, mer omväxlande, roligare och mer spännande sexliv.

    Jag accepterar dig och de som inte vill uppleva detta.
    Men det förvånar mig.

    Men det får mig undra att det kan ju också kanske bero på att du bara har fått uppleva detta rutinmässiga vanliga vardagssex, bara de vanliga bomullstrosorna, för att du aldrig har fått chansen att uppleva roligare, omväxlande, mer innehållsrikt, mer spännande, ökad upphetsning, som vår typ av sexliv också kan ge, häftiga och unika upplevelser, utöver detta vanliga och rutinmässiga vardagssex?

    Vi överlever självfallet utan detta.
    Vi BEHÖVER det inte.
    Men jag och vi älskar att ibland få upplevelser som går utanpå det vanliga, rutinmässiga och vardagliga.
    Både att få chansen och möjligheten skänka sin partner sådana upplevelser och att få ta emot dem.
    Såväl inom sexlivet som i mycket annat i livet.
  • Anonym (Kvinnlighet är attraktivt)

    Om exemplet med nylonstrumpor och höga klackar kan vara en mycket enkel väg att inspirera sin partner, att skapa lust, till att vilja skänka en något extraordinärt så är det för mig obegripligt att någon människa medvetet kan avstå från att använda sig av ett så enkelt tips, för att få chansen till extraordinära upplevelser.

    Har jag missat något?
    Har det kommit in något enda så enkelt och tydligt motsvarande tips från några kvinnor?

  • New  Dawn
    Anonym (Kvinnlighet är attraktivt) skrev 2024-10-14 21:00:56 följande:

    Men det är väl så i största allmänhet att kvinnor är långt mycket mera komplicerade varelser än vi enkla män...


    Jag tycker det känns ganska förvirrande och trist när män är så "enkla" att de i princip inte kräver någonting.
    Vissa män(många?) är kåta på sex, i största allmänhet. De är kåta på (någon) kvinnokropp, och extra kåta på kvinnokropp i sexuella attribut.(sexiga kläder, höga klackar) 
    Ett tag klädde jag mig lite mer så, men alla blickar jag fick då fick mig att känna sådan tomhet och ihålighet att jag har svårt att klä mig så. 

    Jag har ganska hög sexdrift, men just denna insikt, kan tom döda min. Dvs att känna sig ihålig, som ett skal. 

    Jag vill så klart vara lite extra fin för min man, men han älskar att se mig i många olika kläder, och utan kläder, så då blir det mer som variantion, och det är på ett annat sätt. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym skrev 2007-09-07 16:41:28 följande:

    Min hingst här hemma håller med dig :D
    Men som han säger.. alla kläder som ska vara porriga funkar.. han är en riktig porris min snygging


    Min unga hingst (25)  älskar det.
  • Anonym (Tantigt)

    Tycker sånt är jäkligt tantigt. När man har nylonstrumpor och högklackat för att vara sexig, eller andra "sexiga underkläder" då är man officiellt inte en tjej längre utan en tant.

    Bootyshorts och kort topp. Bomullsstring och BH, bikini. Sneakers, crocs, flip flops eller militärkängor. Inte högklackat. Tantigt!

  • BeBey
    Anonym (Tantigt) skrev 2024-10-18 23:37:57 följande:

    Tycker sånt är jäkligt tantigt. När man har nylonstrumpor och högklackat för att vara sexig, eller andra "sexiga underkläder" då är man officiellt inte en tjej längre utan en tant.

    Bootyshorts och kort topp. Bomullsstring och BH, bikini. Sneakers, crocs, flip flops eller militärkängor. Inte högklackat. Tantigt!


    Det låter du vet inte vad är elegant, "old money style" som är också så trendigt fortfarande. Titta på Pinterest "old money style" och då tänk bara hur fel hade du tänkt förut. Det finns kvinnligt, elegant, smakfullt stil, som är inte vulgar eller tantigt. 

    Är Monica Belucci i filmen "Malena" tantigt? Nej, hon har elegant, kvinnligt, smakfullt klassisk stil, som är jättefar från "tantigt". 
Svar på tråden älskar nylon & högklackat