Ja vad tråkigt FiaFlopp, skulle vara kul att träffa din moster eftersom vi är i samma ålder.
Sen när jag fått barnen och du också kan vi ta en fika.
. Alla tre.
Jag bor i Sthlm, ja inom reservation om det känns rätt.
Ja, otacksamhet. Jag har kämpat så mycket nu, 4 Äggdonationer, och kämpat igenom ett tidigare förhållande då jag tjatade om barn i 8 år och det blev inget. Så jag tycker jag har 10 års kamp bakom att få barn. Vet att jag innan var ointresserad fram till jag var 37 år att få barn. Men då när jag fyllde 37 år gick jag in på bäbisavdelningen på en stor klädkedja och grät.
Ja beklagligt, har också en släkting med bäbis som ville jag skulle hjälpa henne men hon bor i en annan del av stan norr och jag i södra och när jag håller på med detta, så orkar jag inte färdas genom Sthlm, det är en pärs utan all dess like. Under en ruvar period i julas hjälpte jag henne att vaka, över den lille, men det tog jätte mycket på krafterna. Sov inget och bar den lille fram och tillbaka.
Annars är det jättebra för hormonerna att pussa på bäbisar, och bra med att hjälpa till och stötta.Men det får inte gå ut över ens egna krafter.
Kram