Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!
Tuttvärken skulle det stå Inte yttvärken som jag skrev...
Tuttvärken skulle det stå Inte yttvärken som jag skrev...
Min vaggis går jättelätt att få in, endera så är jag väldigt slapp då annars så är jag inte gravid. Man jag röstar på slapp och gravid
Hej! Jag är på ruvdag 11 (ET är 0) Korttisodlat. Jag har stötvis sån mensvärk i magen och imellan molvärk, undrar om det betyder att det är kört. Ibland får jag även ont i blygdbenet inne i slidan, (känns som kramp i slidväggarna) Har inte ont i några bröst ellr svullen i dem heller. Känns som det är över ju.. ÅÅ det är så låång te testdag och inte får jag tjuvtesta heller, för gubben. 5 dgr kvar te test Kram
Just det... Jag är så trött, har i flera dagar somnat vid 21:00-21:30 för att sova till 8:00 dagen därpå. Brukar väl aldrig sova så mkt, har väl aldrig lagt mig så tidigt. Kan det vara progesteronet tro?
Hej vänner! Vet inte hur det går, har haft blodblandade flytningar idag, ska testa ikväll tänkte jag, 4 dgr innan testdag. Men det känns kört. Tack för ert stöd. Kram!
Jag är på ruvdag 12 (ET 0) min mens är oregelbunden, mellan 32-45 dgr emellan
Det är ett IVF, (färskförsök) ,2 dagarsodling
Mensen kan väl bli lite konstig av alla hormoner och då kanske den kan komma tidigare? Jag vet inte....
Tack snälla du! Kram!
Testade minus