• Babe

Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!

anna7629: Jag vet, många påstår att de "vet" och känner på sig att de är gravida, men när jag plussade för dottern, trodde jag det först efter att ha sett henne på UL *ler*
    Mina först gravtecken var enorm mensvärk BMI-dagen... men fick aldrig ngn blödning, trodde att allt var kört!

Nu är jag ruvare igen och känner av denna mensvärk, som jag hoppas från hjärtats djup är ngt positivt. Lycka till alla!!!
    Tänk om dessa små "glimtar" i magarna skulle veta hur önskade och efterlängtade de är!!
    Kram/Babe

• Babe

Lejonhjärta: (se ovan) men svara ännu på din fråga; För mig var det exakt som mensvärk, hade tom ont mot ryggen och bara väntade på blödningen... som aldrig kom. Lycka till/Babe

• Babe

Oh-my, vilka samtal ni för... *ler*
    Vi har testadag på dag 21, enligt kliniken för att få ett säkert resultat...
    Ska testa dag 20, OM jag kan hålla mig...
    Testade + dag13 sist, efter långtidsodling, är på dag10 idag.
    Känner av den där lätt molande mensvärken till och från och trötthet (biverkning av prog.vagg?) inget nytt, nada.
    Vill så gärna känna av lite illamående eller luktkänslighet eller den där känslan av att "känna sig gravid", inget av dessa kände jag med dottern heller i för sig...

Lycka till alla, hoppas våra små gryn ler åt oss o våra funderingar, där i magen!

• Babe

Men vänner, har inte läst bakom i tråden... men ni tjuvtestar väl inte?! Det får ni väl ändå inte göra... det kan visa falskt resultat, och då blir man bara förvirrad o osäker. Kramar/Babe
    (som själv VILL veta NU...)

Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!