• Billan n

Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!

intressant tråd.....är på ruvardag 16 och har oxå haft mensvärk sen ruvardag 7-8 ungifär....Känns som den ska komma när som helst....

min temp är fortfarande hög oxå oxå den ska ju sjunka två dar före mens...

Ursäkta men...nån som vet hur livmodertappen ska vara när man är gravid i början? man ska vell helst inte vara där å känna på den men man har ju hört många som gjort det å på så vis kännt att dom varit gravida?????

* ruvar för fullt på två stackare *
  • Billan n

Grebban: vad menar du med att man blev trångare? när man ska ha mensen eller när man är gravid???

• Billan n

nej bara mensvärk ibland stark mensvärk å ibland nästan ingenting...Inget annat

• Billan n

grabban: jag som e trög......Ok, ibland går den trögare att få in å ibland lättare

• Billan n

Det va min testdag idag, fick en brun blödning i lördags så jag trode det va kört men den varade bara i en dag.....Kan inte tro det är sant

• Billan n

på ruvardag 18 har inte vågat tjuvtesta

• Billan n

Grebban: Detta var vårt 2:a färskförsök, har gjort tre sammanlagt två färsk å ett fet, detta va alltså 2:a färskförsöket och vi fick två embryon tillbaka....
    Jag har haft mensvärk så ja trode absolut inte att vi skulle lyckas denna gången, brösten har blivit större annars har allt varit som vanligt....

*jag är GRAVID*
  • Billan n

kAN INTE FATTA tänk om den bara visar fel, känner mig inte gravid......

• Billan n

Tack alla Skrattande nu har jag tagit två st tester å båda visar PLUS

*jag är GRAVID*
Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!