Inlägg från: Petit Coeur |Visa alla inlägg
  • Petit Coeur

Vad är White trash för dig?

*underbart!*

• Petit Coeur

Äntligen fredag! Lyssnar på Marcoolio, smuttar bara på lådvinet (är ju f*n på tjocken ju, därför RÖKAR (inter rökER) jag bara lightciggisar). Slår på stort ikväll så det blir inbakad fläslfilé och pommes, precis fått socpengar juh! Gubben har bytt till sig ett flak dasköl mot en CD-spelare vi tjacka billigt på Kvibergs marknad så än så länge håller han sig lugn...

• Petit Coeur

WT-pappan har naturligtvis sin svarta skinnplånka i bakfickan fastsatt en kedja som i sin tur än coolt fastsatt i en av hanskarna på de urtvättade svarta Levisjeansen från -89.

• Petit Coeur

Mary K. Men hallå? Har du läst tråden och liksom uppfattat känslan i den alls? *paff på riktigt*

• Petit Coeur

Rosana: Asså dom har inte sånna där frenchnaglar som bara är typ vit utan dom är typ lite rosa... Ok? Man kan ju typ lägga på lite glitter och typ limma på nån pärla eller nåt.... Assnyggt! Jag fixar!

• Petit Coeur

Mary K: För att underlätta för oss alla så tror jag det är lättare att man skriver när man INTE är ironisk i den här tråden... Tråkigt att du missuppfattat. Hoppas att du kan se det roliga i det om du läser igenom tråden.

• Petit Coeur

Rosana: *rodnar klädsamt under Rimmels brunkräm*

• Petit Coeur

Åsa: Annars kan man typ göra sin egen franska manikyr med typ tippex jöh... *S*

• Petit Coeur

Skönt att se dig tillbaka Minelly!

• Petit Coeur

Amen asså Rosana... Har inte Sunshines nya killes brorsas grannes son en såndär typ Epa? Fixa en halv pet HB till ungen så kör han säkert... Kan ju f*n va värt å slänga me ett paket rizlapapper och en Fanta citron å grogga på, bara han kör liksom? Ska vi skramla eller? Tror ungarna har lite småkrafs i spargrisarna, vafan tror de... att det ska sparas till nån j'vla ponny eller?

• Petit Coeur

Åsen vettu Rosana... jag har sett typ hon Victoria Silvsedt... asså när hon har sådär korta kjolar så har hon inga trosor utan typ bara nåt plåster för... Ska ja ta me? Jag har inga såna typ hudfärgade plåster men för att tag sen fick man Disneyplåster på Donkan när man handla ... Tar med dem jöh!

• Petit Coeur

Rosana, Aaa vet... har sagt åt min yngsta att om hon ska hålla på å passa grannens ungar å f*n få betalt så får hon börja pröjsa hemma asså! Hon e iaf 13 bast liksååm... Själv var man ju självförsörjande då jöh... *tar på mig mer läppglans, jordgubbssmak, ur en såndär glascylinder med rullkula på*

• Petit Coeur

Ska man liksom ansa busken i kanterna runt plåstret? Eller bara plåstra över hela skiten? Kommer att gå åt hela paketet jöh! Nää, får fixa landningsbanan innan så det räcker med ett plåster... Måste akta piercingen bara... *s*

• Petit Coeur

Rosana: F'n va shyrre! Melizza klarar sig väl utn gympaskor i höst me liksom?

• Petit Coeur

Fy skäms Drottgirl! E inte han typ 16?

• Petit Coeur

Ja måste me! Kan ja hänga på till sjukan me? Sån j*a ichias jöh...

Svar på tråden Vad är White trash för dig?