Inlägg från: Rosana |Visa alla inlägg
  • Rosana

Vad är White trash för dig?

Minelly; Åh nej! Va det ikväll??! Trodde han skulle hänga med Steve på svartklubben och lira Texas Poker..Sh**t! Då e re problem, jag kan ju f-n inte gå ju! E förlamad ju!

• Rosana

Minelly, Vaddå flakmoppen!!? Hallå! DrottGirl å jag tänkte ha korta jeanskjolarna å stövlar (du vet de från Skopunkten med porrklackarna!). Och du vet hur korta de kjolarna e - funkar inte att ha trosor under liksom, fattar du väl att vi inte kan åka på flaket då!?

• Rosana

Petit Coeur; Har bankat sönder ungarnas spargrisar för lääänge sen! Men okej rå..Har ju en hel del smuggelvodka som man kanske kunde muta Epa-killen med..? Å du, om du kommer heartbeak se efte sjuka, töm ungarnas spargrisar och ta med skrotet! Kan alltid va bra ju.
    (J---a bortskämda ungar, tror de kan få allt typ! )

• Rosana

Petit Coeur: (*skrattar så att jag kräks IRL*) Du e bäst ju!Ja, Ta med plåster, vill ju gå å skylta med hela härligheten...

• Rosana

Petit Coeur; När jag får underhållstödet nästa gång, ska jag faktiskt unna mig en Brazilian på salong!Bjussar dig med, bästis! För det e vi värda.

• Rosana

DrottGirl; Vi ska med allihopa! Först till akuten med mig då rå, kanske nån annan som också vill kolla upp sig lite?När vi ändå e där? sen till Heartbeak, kan vi stoppa vid kebaben - måste käka nåt!
    Petit Coeur; Melizza får mina gamla Buffalos i höst!Hon ääälskar dem.

• Rosana

DrottGirl; Ta på nåt tajt å glittrigt upptill! Läderremmar - grymt!
    Minelly; Så lack på dig för att du sviker oss ikväll!

• Rosana

DrottGirl; Ugg å tights e ba så klassikt lixom! Ska iväg nu och ladda på mitt kontantkort och låna en flaska Bailey's av Mahriitha och Benny (jag vet att de HAR! Efter Finlandskryssningen! Så hon kan inte lura mig..)

Minelly å Petit Coeur å DrottieGirlie; Ni har "made my day"! Skrattat så att jag har ännu mer ont! Ska FÖRSÖKA ta mig samman nu - och fixa middag till hungriga vargar nu...(Usch, det blir svårt!) - Men jag kommer tillbaka! tills dess - "keep up the good trashy work, girls"!

• Rosana

*Hostar ut lungorna, tar en stor klunk cola direkt ur 2-liters flaskan, tänder en cigg med darriga händer* God morgon brudar...Vi hade kul igår , va..? Minns inte så mycket..mer än att DrottGirl blev Miss Wet t-shirt på Hearthreak och Petit Coeur spydde i sin falska Gucciväska..Är skiitsjuk idag! Lunginflamation, tror hela ryggen har gått ur led och så har jag nog fått en släng klamydia. E de nån som vet vad det e för nåt hårigt åbäke som ligger å snarkar i min säng?? Får inte liv karln! Sååå störigt!
    Minelly, kan du komma över med cola och Treo??

• Rosana

DrottGirl; Skönt å höra att du lever! Du vart ju helvild där, med din "pole-dance"!! Nice moves lixom! Måste lära mig.Men fatta asså att du inte vann?? Sån j---a skandal!Hon den där rödtoppen, såg juh f--an ut som Skyskrapan brinner, typ juh! Kör dubbla lager pancake på sugisarna idag, gumman, det hjälper! Skippar ÖB idag, är skiitsjuuk! Akuten kan stoppa upp nåt där bak - fatta att de körde ut oss!!? Får bli vårdcentralen direkt på måndag.Hur blir jag av med den där i min min säng??

• Rosana

DrottGirl; vA??!! E det Stanko som ligger i min säng?! Du, jag har nog f-n fått nåt fel på synnerven! Håller på å bli blind på det vänstra, ser bara dimmig på höger - scary!

• Rosana

Minelly, Du e en ängel! DrottGirl säger att det är Stanko som drog över mig igår, men jag känner inte igen honom - håller på å bli blind juh. Kom å plocka ut honom. Ligger här helt helförlamad på soffan - blev inga painkillers igår, snutiga tanter på akuten!Jepp, har en hel petflaska med ketchup från mackadonkan, men jag vill inte käka nåt nu, har fått kräksjukan! Har du Treo??

• Rosana

Minelly ; Har tre polska smuggel-limpor i skåpet, så det e bara att ta! Just nu kör jag med solbrillorna (du vet de där falska Chanellisarna som jag pruta' ner på Kiviks marknad ), funkar rätt ok. Tror att jag fått klamydia i ögonen. F-n ta Stanko, om han har smittat ner mig med en massa skit nu igen!
    kom hit nu rå, så vi kan dela Treo!

• Rosana

DrottGirl ; Ta va du hittar i skåpen, Minelly e oxå på väg med, mackisar. Pallar inte käka nåt själv nu, har spytt kaskader sen nio. Fatta hur lack jag e på granntanten! Hon har f-n ringt tjugo gånger, säger att jag ska hämta Melizza och Chestity nu! Men hallå! Jag e sjuk! Men oroa dig inte, de e inte hemma. Sa till tanten att hon kan lämna in ungarna på bagageinlämningen på Centralen, så hämtar jag ut dem när jag pallar (typ på måndag).

• Rosana

DrottGirl och Minelly; Vill ha ett rejält snack med er! Fick upp Stanko ur sängen å e ba sååå lack nu! *bölar så att resterna av gårdagens mascara rinner i strida strömmar* Ställde honom mot väggen å fråga' om han smittat ner mig med klamydia i ögonen. Å han ba sa att jag ska fråga er vem som smitta' ner honom...Svär att ni inte ha vart med honom!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?